Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør jeg nå?


Gjest FR

Anbefalte innlegg

Har et lite og svært ubetydelig problem, men det forvirrer meg, så jeg skriver her for å få noen objektive synsvinkler samt tips til hvordan å forholde meg til dette.

 

Ok, jeg er en mann og forleden dag møtte jeg en dame for første gang. Jeg fikk en opplevelse av at vi begge opplevde situasjonen lignende, En slags tiltrekkning som ligger i luften. Og når dette skjer så vet dere som meg at det er naturlig at vi ender opp med å veksle nr, og i tillegg legge opp til et "kanskje vi sees ute", da vi begge hadde planer om å gå ut den helgen. "Tilfeldighetene" gjorde at vi møttes senere den kvelden på en nattklubb.

Ute hadde vi det veldig morro. Vi var tildels "nære" men følte også en del blandet signaler. På et tidspunkt prøvde hun til og med å kople meg opp med venninda si..(Hva er dette??)

Jeg ga klar beskjed om at det var henne, ikke venninda jeg ønsket å bli bedre kjent med.

 

Det hele ender med en sofakose-kveld hjemme etter nattklubben bare oss to. Vi snakker og koser og er nære og tydelig tiltrukket av hverandre. Vi er noe fulle.

Her kommer roten av saken.. Hun forteller ved en anledning at hun er single, men har en "greie" med en fyr fra ett helt annet sted. Hun har avtalt å treffe ham for en storby-helg om noen få uker. Det jeg sa om det var bare at det var uinteressant for meg å høre om..

 

Så nå lurer jeg på, siden vi fortsatt holder kontakten, og vi er begge tiltrukket av hverandre og har lyst til å bli bedre kjent. Hva gjør jeg her?? Jeg vil jo ikke sitte her som en tulling når hun reiser å har en luksushelg med en annen fyr fra down under..

 

Råd`? Innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...