Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blemmeaktige "blemmer" på leppen!?


Sindrato

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det er ikke første gang jeg oppdager det for å si det slik. Fra til til annen dukker det opp noe som kan minne om en slags blemme eller noe på underleppen, det er samme plass hver eneste gang. Det er som en blank boble av hud omtrent. Er det noen som vet hva det er? Og hvordan blir jeg kvitt det?

 

Er forresten ikke vond, med mindre jeg klemmer på den eller tygger sikkert. Den er bare veldig plagsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt samme greia, da har det som regel vært starten på et munnsår. Noen ganger misstenker jeg at det også kan ha vært kviser, da disse blemmene har forverret seg ved bruk av lipsyl e.l. middler.

Grunnen til at jeg tror det kan være kviser er fordi at etter at "kviseproduksjonen" roet seg, har også disse blemmene også roet seg kraftig i hyppighet.

Lenke til kommentar

Ja, tror heller det er en kvise enn starten på et munnsår, men jeg synes likevel det er rart at den kommer opp nøyaktig samme sted hver eneste gang. På millimteren. Den forsvinner som regel i løpet av noen timer også, maks. Jeg har også brukt en del lypsyl selv om jeg har gått over til vaselin for lenge siden (mye bedre, hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...