Gå til innhold

BK: Top of the roof

Grand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tok dette bildet i Oslo, på operaen. Hva synes dere om det? Jeg vurderer å redigere litt på fargene, men er usikker.

Kjør KritikK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle skrudd ned den utelampa først. :!:

Mange fine linjer der, men skulle gjerne sett taket komm direkte ut fra hjørnet oppe til høyre. Muligens løst med gardintrapp? (hvis du ikke har råd til tilt/shift da).

Fargene sitter greit nok, litt mer omph hvis du har å gå på. (nivå/kurver)

Skrevet

Takker for kritikK! Hva mener du med omph? Prøvde å google det, men da fikk jeg opp: Oregon Master of Public Health og Our Mother of Perpetual Help, så tror ikke det var det du siktet til :p

Skrevet

Hver gang jeg leser slike uttrykk som for meg er intetsigende, det skjer ganske ofte her på forumet, så sjekker jeg det med denne siden. (urbandictionary.com)

omph: another word for holy shit, also used in place of the word damn.

Og i tilfeller der det ikke gir mening prøver jeg å søke på den samme siden etter ord med nesten samme skrivemåte. F.eks. en "o" foran. Da gir det kanskje mening?

oomph: 1. An extra push. An ingredient or a factor that will make something better or perfect. 2. ability to jump or move in great heights. 3. a sound of such a sound (jumping or pushing), or sound of landing of such a act of jumping or pushing.

Det er ikke greit å følge med på internettspråket uten å måtte gjette seg til hva de mener av og til. :ermm:

Jeg har forresten ikke noen sterke meninger om bildet, det er ganske pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...