Gå til innhold

Secret Santa 2010 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dette forumet har log på hvem som er inne på profilen til folk og mange bare hadde ett besøk 1 time etter SS kom ut så er egentlig hele SS avslørt utifra profilbesøk-loggene.

Det var sånn jeg fant det ut ja.

Skrevet

Derfor jeg går innom flere profiler slik at det ikke skal være så lett å finne ut.

Skjult bruker er jo bedre, men da må jeg logge ut, inn, ut og inn igjen. Altfor mye styr.

Skrevet

Siden dette forumet har log på hvem som er inne på profilen til folk og mange bare hadde ett besøk 1 time etter SS kom ut så er egentlig hele SS avslørt utifra profilbesøk-loggene.

In that case håper jeg du liker gaven din. Kan avsløre at jeg fikk idè til hva jeg skulle gi deg ved å se på signaturen din :)

Skrevet

In that case håper jeg du liker gaven din. Kan avsløre at jeg fikk idè til hva jeg skulle gi deg ved å se på signaturen din :)

Jaha. :) Da har jeg virkelig ingen anelse om hva det kan være. Men det er flott at du har gjort litt research da :D

Har prøvd å klemme litt på den, men klarer ikke å skjønne hva det kan være.

Men uansett, tusen takk for gaven :thumbup:

Skrevet

jeg besøkte absolutt alle på lista da jeg fikk min SS ;)

Skrevet

Jeg var for utolmodig! men det passet perfekt! TUSEN TAKK MIN SS! send meg gjerne en pm :love: Satt og tenkte på det når jeg kjørte hjem nå at jeg trenger ei ny lommelerke før juleballet jeg skal på om noen dager og gjett hva som lå i pakka mi :D

Skrevet

Jeg var for utolmodig! men det passet perfekt! TUSEN TAKK MIN SS! send meg gjerne en pm :love: Satt og tenkte på det når jeg kjørte hjem nå at jeg trenger ei ny lommelerke før juleballet jeg skal på om noen dager og gjett hva som lå i pakka mi :D

Glad you liked it :thumbup:

Skrevet (endret)

ja, jeg var litt usikker på om brevet var lesbart...

EDIT: henta pakke på posten i dag, veldig oppfinnsomt å pakke den inn i sølvteip! :thumbup:

Endret av Sinna'gurk
Skrevet

Synes det er skuffende at man ikke greier å vente til julaften med å få åpnet gaven. Skader det å vente i fire dager? Dere gjør vel ikke slik med alle andre gaver også?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nå har jo kvitknekten allerede forklart hvorfor han åpnet gaven sin da, så akkurat han er unnskyldt.

Resten er rett og slett punk's, som misforsto ideen med denne tråden. Står Julegave,ikke adventsgave på trådemnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...