Gå til innhold

SX1 i forhold til 6600


JZA

Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg om det er noen store forskjeller ? Er noen av disse telefonene noen stor nyvinning i forhold til P800 ?

 

Lurte på å bytte ut min Siemens S55 med en T610, men mulig jeg venter på SX1. Men da går det kanskje noen nye måneder da ? Blir så fort lei foner og sånn, moro med noe nytt da, alltid gøy det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må ikke vente så utrolig leng sx1 kommer i august, men 6600 kommer i november/desember. Eg ville ventet på sx1. og btw så slår sx1 nesten 6600 i alt :yes: Det er bare det derre symbian som er bedre på 6600 enn sx1, men det er ikke sikkert at det va en fordel en gang :yes:

Lenke til kommentar
og btw så slår sx1 nesten 6600 i alt :yes: Det er bare det derre symbian som er bedre på 6600 enn sx1, men det er ikke sikkert at det va en fordel en gang :yes:

 

Trio: Du bør kanskje ta molnas kommentarer om konkurrenter til Siemnes med en klype salt?

 

Ja Ja. :lol: Men eg stoler på molna og hans komentarer.

Lenke til kommentar
Tenk å skrive SMS med den greiea SX1 da,uff... :roll:

Hvis du er "Nokia fan" så er det ikke noe bedre på 3650. Jeg testet å skrive melding på 3650, (når jeg bare måtte ha den), men det snudde seg på 10 sek. Den virket så utrolig "plastikk". De andre nokia er ikke gode de heller. Det blir nok SE og Siemens på meg til Nokia kan lage kvalitet på sine produkter og ikke det samme innholdet på "alle".

Lenke til kommentar

SX1 kommer i august, 6600 skal komme engang til vinteren.

 

De er ganske like, men SX1 har i tillegg radio, raskere GPRS, litt større display, stereo-lyd, MP3-spiller, flere forhåndsinstallerte programmer og virker mer solid enn 6600.

 

SX1 skal koste rundt 4500,- uten abb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...