Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

LAV fps i WOW.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i dalaran / raids har jeg rundt 30 fps. I arena har 200 + fps.

 

Kabinett: Antec Twelve Hundred Big Tower Sort

CPU Cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler

PSU: Corsair HX 650W PSU

Hovedkort: ASUS P7P55D-E LX, P55, Socket-1156

CPU: Intel Core? i7 Quad Processor i7-870

RAM: Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9 x2 (8 gb)

GPU: MSI GeForce GTX 480 1536MB PhysX CUDA

HDD #1 : WD VelociRaptor 150GB

HDD #2: Western Digital Caviar® GreenPower? 1TB

Disk #1 : Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19

Disk #2: Lite-On Blu-Ray Reader IHOS104-37

Skjerm: BenQ 24" LCD G2420HD

 

 

Dette er ALT av specs!

 

Håper på seriøse svar.

 

Kjører 91 Fps (steady/hele tiden) I Call of Duty: Modern Warfare 2, med alt på fult, vet ikke om dette er bra / dårligt, men ja. vil legge det til.

 

 

Har prøvd dette:

 

Formatere

Rulle tilbake skjermkort driver

instlere drivere på nytt

++

 

hm dette hørtes veldig rart ut. jeg har nøyaktig samme specs som deg, eneste forskjellen er at jeg har standard cpu kjøler og et ATI Radeon HD 5850 "Toxic" kort, som i grunnen skal være et litt dårligere kort enn 480 GTX, men jeg kjører lett 50-60 fps i alle 25 raids med full graphics. Du kan prøve å sette ned oppløsningen i video settings tho, det funket alltid for meg på den gamle pc'n :]

Lenke til kommentar

Når du er i Dalaran, er det ved spesielle kameravinkler? Jeg opplever samma greia egentlig, men kun ved bestemte vinkler. Om jeg kikker en vei, går det glatt og fint, og om jeg snur kameravinkelen så hakker det litt (selv om det er like mange detaljer i bildet). Virker som det er rendring av noe spesielt som tar knekken på fps. Ett sted jeg vet det går å fremprovosere dette er ved sistebossen i Ahn'kahet: The Old Kingdom. Etter å gå inn til ca midt i rommet og snu deg tilbake (mot inngangen).

 

En SSD vil ikke hjelpe på fps, bare loade-tiden. Slette WTF-mappa har ikke fått meg noen vei. Jeg har bare lært meg å leve med det. Har som regel rundt 40 fps i raids (noen bosser værre enn andre).

 

Meld fra om du finner ut av det. Kan være litt irriterende.

Lenke til kommentar

Det er vel også godt kjent at WoW kjører en vanvittig gammel Grafikkmotor som skulle vært oppdatert for veldig mange år siden. Og når de driver å legger til flere og flere detaljer og masse eyecandy som er tungt å rendere på en gammel motor, dette gjør da igjen at ytelse på selv nye pc'er stortsett ender opp med å bli skikkelig shit.

 

Jeg gikk fra et 6600GT til et 7800GTX, på samme pc,

en sliten P4 3.2GHz, 2Gb 800MHz Kingston DDR2.

og med dette merket jeg lite til ingen forskjell i selve wow ytelse.

 

Men når jeg kjøpte 260GTX og ny PC, C2D E7400, 4Gb Kingston 1066MHz,

så gikk peak FPS opp i f.eks IF, mens Dala fortsatt er 20-30 fps,

kommer litt ann på tiden på døgnet, og pc'en min ble da ikke glad i ting som:

 

Masse Coldflames på Marrowgar,

(Jeg er MT, alle bortsett fra hunters står i melee, så jeg dodger flames som en helt.)

 

Store defiles og andre grafiske ting på bakken på LK.

 

Og iallefall ikke RS25, spesielt på heroic, totalt flammeinferno, adds, meteors og gud vet hva som ikke lurer seg inn på skjermen bare for å gi meg ufattelig dårlig FPS.

 

Point is, Cata skal visst nok være flinkere å rendere grafikk, så de har vel oppdatert grafikkmotoren der, jeg har ikke fått beta invite, så jeg har ikke fått testet min rigg der enda.

 

Jeg gleder meg iallefall, krysser fingrene å ser frem til det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...