Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Avslappende lyder


Vikestart

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir jeg avslappet (får en deilig og rolig følelse i bakhodet og nakken, og noen ganger store deler av kroppen som skuldre og rygg) når jeg hører på spesielle lyder med hodesett? Som for eksempel tastetrykk, eller museklikk. Har også blitt det av en fransk dame som snakket på en film.

 

Jeg vet at dette ikke er farlig, men finnes det noe mer info om dette? :p

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Lurer litt på det samme egentlig, for jeg få samme følelsen som trådstarter, spesiellt av tastatur, men ikke når jeg har headset på da. Godt å se at man ikke er alene. :p

Jeg tror det har en sammenheng med hvor trøtt/sliten man er. Varierer vel kasnkje fra person til person. Altså det er ikke sånn at jeg alltid får den følelsen om jeg er sliten en periode, men det er ofte i perioder hvor jeg er litt sliten og kanskje har fått litt for lite søvn at denne følelsen kommer oftest. Av og til skal det ingenting til for at det kommer, så det trenger ikke nødvendigvis være lyden av tastatur eller noe som "utløser" det.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...