Gå til innhold

SKal ha meg en ny Digg mobil. hvilken ??


Anbefalte innlegg

Så var det det med neonode da. Jeg er også en av de som synes denne telefonen ser veldig spennende ut, men da den mangler bluetooth, java, vibrasjonsvarsling og lignende - og i tillegg kjører et OS som er en del omstridet så blir jeg litt i tvil. Det at den er utsatt og utsatt gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk meg Sony Ericsson T610 i går og er kjempefornøyd :D Hadde en 3650 før og saatan om T610 føles liten, herlig med en liten mobil :) Kjæresten har hatt 7250 i tre uker og er visst ganske så lei, så om den anbefales vet jeg ikke. Synes du skal vurdere en T610 om du har sans for børstet alluminium :D og masse funksjoner (BT, IRDA, Mophun, Java++) og i tillegg en veldig bra skjerm :)

Music DJ er utrolig gøy og spillene er rååfete, spilt minigolf i tre timer i går, forbaska "computer" skulle tro fyren har wallhack eller noe..

 

Ellers synes jeg Samsung SGH-V200 er en råååålekker mobil og fy for en skjerm, men spiser jo batteri som pacman spiser fluer eller hva det skal forestille. Den er utrolig lekker, beste skjerm jeg har sett og det følger med to batterier (siden pacman spiser litt :p) og datakabel, fete solbriller og Matrix (Enter the Matrix) caps. Så du får en fullverdig bundle der MEN !!! Bluetooth er ikke på mobilen som er et STOORT minus for min del.

 

Så Sony Ericsson T610 eller Samsung SGH-V200 er to av de feteste på markedet, valget er egentlig opp til deg, og forresten koster Samsungen nesten 1500kr mer da.. The choice is yours :)

Lenke til kommentar
har 3650 selv, og er meget fornøyd med den. den oppfyller alle kravene dine, selv om den bare spiller av lyd i mono. tastaturet krever også litt tilvenning..

 

prøvde t610 for et par dager siden, og var ikke helt imponert. den var utrolig sexy, liten og lett, og fargeskjermen var meget bra (om enn litt liten).

 

men, det var liksom bare det samme som t68i.. en bra telefon, men ikke så voldsomt mye mer (det var grunnen til at jeg solgte t68i'en min.. den ble for kjedelig). kameraet var forøvrig rævva sammenlignet med 3650.

 

så, kort oppsummert, vil du ha en mobil du kan dille og leke med, 3650 eller 6600 når den kommer.

 

:yes::yes: YES HELT ENIG :yes::yes:

3650 og kommende 6600 og den/de mobilene med mest stasj og dill dall som er på markedet i dag. HVis du ikke klarer å vente-----> 3650 Men klarer du å vente------> 6600 NOKIA er BEST

Lenke til kommentar
Men så kommer jo også Nokia med mye flere modeller en feks SonyEricsson gjør da,så de kommer sikkert med noe enda råere enn alle andre når de fleste har kommet med sitt. :yes:

Det er jo fordi det er neste det samme innholdet på nesten alle telefonene. Den eneste forskjellen er vel designet. Ta f.eks. 6100, 6610, 6800 og 7210. De har nesten helt like funksjoner, men det har forskjelligt design :wink:

Lenke til kommentar
Skal slutte i ute jobb og begynne på skolen igjen og i den sammenheng skal den gode gamle nokiaen pensjoneres eller få et nytt hjem.

 

Men i den sammenheng har jeg lyst på en skikkelig mobil.

 

HAr følgende ønsker:

 

1. Den bør ha innebygget kamera

 

2. MMS

 

3. Fargeskjerm

 

4. Masse dill og dall

 

5. Om mulig Mp3 spiller

 

Sånn som jeg ser det står vel valget mellom en nokia eller en Sony. Kan ikke fordra Ericsson. men andre merker kan være aktuelle.

 

 

Trenger noen anbefalinger av dere siden det eneste jeg har gjort med mobilen min de siste 2 årene er å bytte logo på den :D

 

 

et råd. gå i butikken og be om å få prøve de mobilene du synes passer til ditt behov. alt er individuelt :)

Lenke til kommentar
Skal slutte i ute jobb og begynne på skolen igjen og i den sammenheng skal den gode gamle nokiaen pensjoneres eller få et nytt hjem.

 

Men i den sammenheng har jeg lyst på en skikkelig mobil.

 

HAr følgende ønsker:

 

1. Den bør ha innebygget kamera

 

2. MMS

 

3. Fargeskjerm

 

4. Masse dill og dall

 

5. Om mulig Mp3 spiller

 

Sånn som jeg ser det står vel valget mellom en nokia eller en Sony. Kan ikke fordra Ericsson. men andre merker kan være aktuelle.

 

 

Trenger noen anbefalinger av dere siden det eneste jeg har gjort med mobilen min de siste 2 årene er å bytte logo på den :D

 

 

et råd. gå i butikken og be om å få prøve de mobilene du synes passer til ditt behov. alt er individuelt :)

 

Et tips, vær aktiv på forumet.

 

3650? 7250?

Lenke til kommentar
så, kort oppsummert, vil du ha en mobil du kan dille og leke med, 3650 eller 6600 når den kommer.

 

Lurer på en ting, når kommer 6600 og hva vil den koste? Har lest litt om den, og vil ikke den matche sx1 eller? Fikk meg foressten t610 for et par dager siden og er storfornøyd, men seriøst! MINNE.. uff a meg.. gikk ikke lange tiden før jeg fikk opp beskjeden om at jeg ikke hadde mer minne igjen! fyfy SE.!

Lenke til kommentar
amobil_t610: 6600 kommer muligens mot juletider og vil få en høyere pris enn sx1. En av tingene sx1 vinner over 6600 er MP3, som ikke 6600 har.

Tipper 6600 vil havne mellom 5500-6500,-

 

Det med lite minne er vel bare til å kjøpe en kabel og overføre bildene til pc'en.

okey, hvis den ikke kommer før juletider så er jo det dårlig.. noen som snakka om at den kom i August eller no.. :roll: jaja.. den var jo veldig dyr å da.. :cry:

 

ja kan jo overføre til dataen, har jo BT- USB stick, men uansett.. liker å ha bildene på mobilen i tillegg, noe jeg hadde på 3650`n. Og en annen ting er at det er dårlig SMS minne og.. :cry: men men, er storfornøy uansett.. Hvordan mobil har du Mobil eksperten? p800?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...