Eplesaft Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hei, kjapt spørsmål. Har ikke fått Visa enda, så til jeg får det så lurte jeg på om jeg kan bestille over noen nettbutikker med Visa Electron imens, hadde da spesielt CDON i tankene. Er det mulig å bruke Visa Electron til å kjøpe ting over nett?
electr0nique Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 CDON godtar ikke Visa Electron. Play.com godtar Electron, men mener å huske at noen har hatt problemer med å bruke norske electron-kort der, så mulig det ligger en sperre noe sted. Electron er jo et kort som ofte benyttes av personer under 18 år, og da har man strengt tatt ikke myndighet til å inngå økonomiske forpliktelser av denne typen.
Smirnoff Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Nordeas Electron-kort går å bruke på nettet, men andre bankers utgaver er det jo opp og ned med. Det fordi de ofte utelater ting som kortnummeret, som er vitalt når man skal oppgi kortinformasjon.
jogamaster Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Vel sist jeg bestillte flybiletter på KLM så var Visa electron og Bankoverføring det eneste som var gratis. Mitt vanlige VISA kort kostet det 150kr i gebyr for å bruke. Så siden KLM tar VISA Electron som "hoved" betalings måte så kan det vel bli mer vanlig etter hvert. Men jeg tror det er en del forskjell fra land til land på dette.
Slaps Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg er 17 år og har ikke skikkelig visa kort enda, men jeg pleier og overføre penger fra nettbanken til min paypal bruker. Da har jeg penger innpå paypal brukeren.Det gjør at jeg kan kjøpe nesten hva som helst Endret 8. september 2010 av Slaps'ærn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå