Gå til innhold

Håndkontroller skrur ikke på systemet


Trillian

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å skru på systemet med håndkontrollen. Når jeg trykker på ps-knappen blinker bare de fire lysene uten at playstation blir slått på. Det funket til å begynne med, men ikke nå lenger. Er det feil med håndkontrollen eller konsollen? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å fikse det?

 

Edit: Playstation 3!

Endret av Trillian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen er nok at du enkelt og greit har glemt hovedstrøm-bryteren bakpå konsollen. Systemet må stå i stand-by for at denne funksjonen skal fungere.

 

Ellers så fungerer ikke min PS-knapp heller om systemet har vært slått av helt, altså med hovedstrøm-bryteren. Da må jeg etter å ha slått på bryteren manuelt starte systemet med på-knappen på konsollen og så trykke PS-knappen for å "koble" kontrolleren til konsollen.

 

Så kort fortalt, for at du skal kan slå på konsollen med PS-knappen, så må du også ha slått av konsollen med PS-knappen.

Lenke til kommentar

Skjønner at strømknappen må være på, men den skrur jeg bare av om kveldene. Men i og med at problemet ser ut til å oppstå bare av og til kan jo det være forklaringen. Det er sikkert bare første gang jeg prøver å skru den på, siden den da har vært slått helt av. Tanks :)

 

Grunnen er nok at du enkelt og greit har glemt hovedstrøm-bryteren bakpå konsollen. Systemet må stå i stand-by for at denne funksjonen skal fungere.

 

Ellers så fungerer ikke min PS-knapp heller om systemet har vært slått av helt, altså med hovedstrøm-bryteren. Da må jeg etter å ha slått på bryteren manuelt starte systemet med på-knappen på konsollen og så trykke PS-knappen for å "koble" kontrolleren til konsollen.

 

Så kort fortalt, for at du skal kan slå på konsollen med PS-knappen, så må du også ha slått av konsollen med PS-knappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...