Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke på nett med IE


Anbefalte innlegg

Håper det er noen her som kan hjelpe meg.

 

Har en PC som jeg ikke kommer på nett via Internet Explorer. Prøver f.eks. www.vg.no så får jeg beskjed om nettverksproblemer, dette kunne vært riktig hadde det ikke vært for at jeg kan pinge www.vg.no og også lese www.vg.no ved hjelp av Firefox.  Har forsøkt å sette sikkerhet på IE helt ned og skrudd av brannmur men fremdeles så går det ikke.  Hadde det bare vært IE så hadde det ikke bekymret meg, men antivirus oppdateringer bruker tydeligvis samme settingene som IE så jeg får heller ikke oppdateringer der.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forsøkt WinSockFix uten noen forbedring.

Windows brannmur er skrudd av.

 

Er ikke satt opp til å bruke Proxy (i IE sine Alternativer for Internett).  Har sammenliknet alle innstillinger med de som er på en annen maskin hvor IE virker, finner ingen vesentlige forskjeller.

 

 

Lenke til kommentar

Hei,

har også vært borti 2 pc'er idag som har hatt samme problemet. Alt av e-post og andre ting som går på internett fungerer, men ikke internett igjennom internett explorer. Ved å bruke firefox eller chrome fungerer det som bare det!??? Veldig merkelig, kan det være en sikkerhetsoppdatering tro som de ikke har oppdatert før idag? Det er ikke problemer med proxy etter at virus eller trojanske hester har vært , som forøvrig har vært svært aggressive i sommer!!! Er veldig interessert i tilbakemeldinger her ja! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...