Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisan. Jeg skulle også gjerne ha blitt med på denne serveren. Kanskje litt suspekt at den første posten jeg skriver omhandler tilgang til en begrenset Minecraft-server, men jeg har nylig kjøpt Alpha-versionen, og jeg ønsker å prøve spillet online, sammen med (forhåpentlig vis) hyggelige medspillere. :p

Lenke til kommentar

Heh, takk for tipset!

Ser ut som jeg rett og slett bare må drite i rails! :D

 

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1013&t=27132

 

Får bygge meg ei trehytte i stedet :p

Så herlig! at vi endelig har finni ut av det. Da hadde jeg rett hele tida da, at du var "problemet" :p

 

Etter en del DC trøbbel igår har jeg endelig funnet meg en spot for bygging av St. James Park. Matta er lagt så nå skal jeg se om vi ikke får opp stadion i løpet av helga. Gleder meg! :)

Nice! Spennende prosjekt :)

 

Heisan. Jeg skulle også gjerne ha blitt med på denne serveren. Kanskje litt suspekt at den første posten jeg skriver omhandler tilgang til en begrenset Minecraft-server, men jeg har nylig kjøpt Alpha-versionen, og jeg ønsker å prøve spillet online, sammen med (forhåpentlig vis) hyggelige medspillere. :p

Det er hyggelige spillere i fleng her, så vi får prøve å finne en plass til deg:) Men såpass til tekst og ikke bare "Inv plz!" tar jeg sjansen:)

 

E: 2010-09-10 15:51:32 [iNFO] [CONSOLE] ewindal has been allowed.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har glemt å si fra at serveren kommer til å være noe nede i morra, og kanskje litt ustabil.

 

Sikkert tidsrom: 10-12, men kanskje ustabil frem til ca. kl 22.

 

Fiber skal fysisk flyttes og så skal nettverksutstyr oppgraderes, noe som kan påvirke stabilitet til alt er gjennomført. Beklager dette på det sterkeste.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Seecret Friday 9! OooooOOOoo! And Minecraft Alpha 1.1.0! And Minecraft Server 0.2.0!

 

The Seecret Friday part ended up being extremely tiny this time around, but that’s because I made sure to add this:

 

+ Added server-side inventory

+ Made the server save player locations when they leave the server

+ Made chests work in SMP

+ Made signs work in SMP

+ Made furnaces work in SMP

+ Added monsters=false to server.properties. You can turn it on for experimental monsters, but you can’t hurt them directly yet. (Fire works, though!)

 

But this is NOT SECURE YET! I decided to just focus on making it functional first so I actually got it out.

 

I’ll work on inventory security and server-side health management next week. Server-side health means you’ll be able to fight monsters and perhaps even other players. :D

Lenke til kommentar

Yeah. Mistet selv 5-10 timer med arbeid.. Håper ikke det er mer :p Litt surt der og da, men men.. Hopper tilbake på prosjektet med nytt mot :)

 

Skulle tatt screenshots igår ^.^ litt rart.. For jeg hadde en sterk feeling på at jeg kom til å miste det av en eller annen grunn, men tenkte at jeg helt sikkert tok feil. Dette er andre gangen det har skjedd. En gang på single player hvor jeg mistet en hel verden og nå dette :p

 

Har endel arbeid forran meg så vi ses på servern alle sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...