Gå til innhold

Designmus fra Microsoft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På de to øverste bildene er musen bøyd, og på det nederste er den flat. Jeg regner med at det er dét de mener med "sammenbrettbar".

Jeg ser ikke helt logikken i å legge inn en vibrasjonsmotor i en batteridrevet mus.

Skrevet

På de to øverste bildene er musen bøyd, og på det nederste er den flat. Jeg regner med at det er dét de mener med "sammenbrettbar".

Jeg ser ikke helt logikken i å legge inn en vibrasjonsmotor i en batteridrevet mus.

Når den ligger flat er den "av", kurvet er "på".

Skrevet

Jeg savner mer vibrasjonsfunksjoner i datamus!!! Spill-utstyr har hatt det lenge, og musen er som sagt mitt favoritt-spillutstyr. At denne ikke har vibrasjon er jo en katastrofe :(

Vært kult om forcefeedback i musen gjorde at man fikk rekyl på våpnene i et spill, ikke at det var en effekt som var lagt på uansett hvor stille man holder på musa :p

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner mer vibrasjonsfunksjoner i datamus!!! Spill-utstyr har hatt det lenge, og musen er som sagt mitt favoritt-spillutstyr. At denne ikke har vibrasjon er jo en katastrofe :(

Vært kult om forcefeedback i musen gjorde at man fikk rekyl på våpnene i et spill, ikke at det var en effekt som var lagt på uansett hvor stille man holder på musa :p

Hvordan skal du kunne treffe noe som helst da? hahaha

Skrevet

Har en gammal Logitech-mus med vibrasjon, jeg. Ikke kraftige saker, riktignok, og aldri støtta av spill, men en liten dirr for å gi "tactile feedback" når man beveger musa rundt i windows. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...