Gå til innhold

Da var pcn i box, vil høre deres meninger


Anbefalte innlegg

yupp... Da var pcn i box :) Takk for dere alle for hjelp av bygging av komponenter osv ;)

 

Ta en kikk på delene, vil gjerne høre noen tilbakemeldinger om hva dere synes om delene (til prisen)

 

 

 

dette kommer vel til å kjøre nye spill på full grafikk, evt rask pc?

 

post-177420-1283279167,6608_thumb.jpg

Endret av Muggost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare mitt innspill. Men jeg ville aldri kjøpt noe som ikke gikk igjennom testene deres. (Eller andre anerkjente testsider). Nå koster den ikke så mye per watt som andre enheter i samme effektklasse da. Så alt er relativt.

 

 

jaja, lad et gå Jeg skal nå ikke bruke strømforsyningen sånn ekstremt. Skal ikke overklokke og slikt. Skal kun brukes til gaming og nettsurfing evt arbeid

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Muggost, dette er 5 tråden du har startet på 4 dager om akkuratt det samme.

Kan du heller "bumpe" de gamle istedetfor og lage ny, på ny, på ny.

Så har du alt samlet en plass og vi slipper forvirringer om hva som er blitt anbefalt av hvem hva hvor.

Lenke til kommentar

Hvorfor har du valgt m-atx kort og atx kabinett?

 

m-atx kabinett er for litt til denne pc'en

 

 

 

Kabinettet er ATX , hovedkortet er m - atx

passer helt greit i kabinettet..

 

sa jeg ikke hadde peiling på pcn

 

At det passer er det vel lite tvil om, men når man først velger ATX kabinett velger man gjerne ATX-kort også.

 

Men for all del, du velger selv.

 

Ser heller ikke noen grunn til at du ikke kunne valgt m-atx kabinett. Det finnes flere kabinett som har plass til HD5850 om det var dette du mente ikke passet.

Lenke til kommentar

dePt sa:

"At det passer er det vel lite tvil om, men når man først velger ATX kabinett velger man gjerne ATX-kort også."

 

Jeg skjønner ikke logikken din i dette, det er jo tvert imot en fordel å ha et standard ATX-kabinett for å få større luftvolum og gjerne bedre luftflyt. I et m-ATX kabinett vil luftflyt og termiske egenskaper forverres. Og i tillegg er det mer hensiktsmessig å jobbe i et standardkabinett enn i et lite mATX.

 

Maccan: tenker at ytelsesmessig vil det for majoriteten av brukere ikke være noen forskjell på mATX kontra standard ATX størrelse på hovedkort så lenge man er på samme brikkesett. Det man gjerne ser som forskjell er færre antall PCI-E spor som vanskeliggjør CF eller SLI. Samt er det vanlig med litt innsparing på strømstyring - dvs overklokking muligens ikke vil nå helt til topps. Ellers er utstyrsnivået overraskende likt mellom mATX til ATX/eATX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...