Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg søker om byggetillatelse på serveren. Jeg ble tipset av en venn og han sa at den var råkul. Jeg sitter på serveren ca. hele tida når jeg spiller Minecraft, og da er jeg på serveren uten byggetillatelse.

 

In Game name: marcus_1999. (Ble ikke født i 1999, men jeg bare skrev det ;) ) Er online nå BTW.

 

 

Mvh: marcus_1999.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg søker om byggetillatelse på serveren. Jeg ble tipset av en venn og han sa at den var råkul. Jeg sitter på serveren ca. hele tida når jeg spiller Minecraft, og da er jeg på serveren uten byggetillatelse.

 

In Game name: marcus_1999. (Ble ikke født i 1999, men jeg bare skrev det ;) ) Er online nå BTW.

 

 

Mvh: marcus_1999.

Godkjent, be en admin om å promote deg in-game :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei ja Jeg (Ullernisback på minecraft) har meget lyst til å få spille på serveren deres. Jeg har lyst til å ta byggemulighetene til et nytt nivå, hjelpe andre, kose meg, og bare nyte det sosiale livet på minecraft. Hadde vært veldig fint om jeg fikk komme inn og bygge. Serveren deres høres flott ut! Mvh, UlrikFalk (Ullernisback)

Lenke til kommentar

Solo-Prosjektet: The Rubik's Cube

 

 

Historie

"Rubiks kube er et mekanisk puslespill oppfunnet i 1974, av den ungarske skulptøren og arkitekturprofessoren Ernő Rubik." - Wikipedia

 

rubix_cube.png

 

Idè og bakgrunn

Jeg fikk denne idèen ganske fort. Ble fan av Rubik's Kuber for godt over et halv år siden, da jeg bestemte meg for å kjøpe en og lære meg å løse den. Opp igjennom tiden har jeg kjøpt en god del forskjellige kuber, som til slutt har utviklet seg til å bli en liten samling. Du kommer også til å se på bildene lenger ned at jeg allerede har prøvd å lage en enkel rubik's kube. Dette er bare en dårlig proto-type, for å se hvordan det ble seende ut. Men ikke tenk på den. Den skal bort, og fødes på ny, som en større og forhåpentligvis bedre kube.

 

Design

- Vil at kuben skal være 60 blocks i bredden, høyden og lengden.

- Det vil si at det er 20 blocks mellom hver rubik's kube brikke.

- Den starter på vann-nivå og går oppover.

- Det blir totalt 6 forskjellige farger, en for bakgrunnen og fem for kube-brikkene.

- Kan også hende at hjørnene blir avrunnet litt, sånn at den ser mer realistisk ut.

 

Utførelse

En block om gangen. Vet ikke enda om jeg skal gjøre noe med det som blir inni selve cuben, det kan jo likegodt bare være der. Og, som sagt i tittelen, et solo-prosjekt.

 

Bildet viser hvordan jeg har tenkt at den sånn ca. skal være.

 

rubiks1.png

 

 

Her er et screenshot jeg tok av rammen jeg allerede har laget av Cobblestone.

Blir jo naturligvis å fjerne alt som er i veien for rammeverket til kuben.

 

2011-01-25_170009.png

 

 

Hvis det er mulighet for det vil jeg også ha en slags trapp rundt kuben, en slags ramme, som går oppover fra vann-høyde. Kanskje 15 blocks. (Blått område)

Vil også fjerne eventuelle fjell som er i veien sånn at den ser fin ut på Google-kartet. (Røde kryss)

(Husk at dette bare er en enkel visuell illustrasjon, det er ikke nøyaktig der det kommer til å være)

 

rubiks3.png

 

 

 

Plassering

Link og bilde:

 

Nede, litt til høyre fra midten.

 

Untitled-1-2.png

 

 

Materialer

Vel, det aller mest optimale hadde vært å bruke Wool for hele kuben, rett og slett fordi da hadde jeg fått fargene riktig.

Svart wool til selve bakgrunnen av kuben (det som nå er av Cobblestone), resten for å ha inni.

 

Template1.png

 

 

Mattematikk

Noe jeg ikke er så god i, men jeg prøver.

 

- Alt av rammeverk blir på +/- 1440 blocks/wool, tror jeg.

- De fargede brikkene fant jeg ut blir rundt 2916 blocks/wool.

 

Med tanke på at hjørnene kanskje blir avrunnet blir det litt for avansert matte for hodet mitt.

Hvis noen er bedre i matte enn meg er det bare å rette på det.

 

Ønsker og diverse

Som sagt så vil jeg gjerne bruke wool, og dette blir veldig vanskelig og utrolig tidkrevende å skaffe selv. Så jeg har et ønske, eller kanskje heller en forespørsel, om å få mye wool med /give fra en i staben til dette prosjektet. Kan ikke starte med prosjektet før jeg får godkjent denne søknaden og fått vite om jeg får wool eller ikke. Ingame-nick er fortsatt Newt32.

 

 

- END OF SØKNAD -

Endret av Mr. Kuma
Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg har skrevet en prosjektstøttesøknad, sist gang var i 2010 så der er en stund siden. Før jeg fortsetter så må jeg si att det er klikket for meg.

MERK: Innlegget kan og vil bli oppdatert fortløpende! Søknaden er ikke fullført fordi jeg ikke er så flink til slikt. Blir antageligvis fullført i natt eller i morgen.

 

The Pentagon

Introduksjon

The Pentagon er hovedkvarteret til det amerikanske forsvarsdepartementet.

 

Planlegging

Planlegger å jevne ut området uten scripts. og reservere en 500x500 området som kanskje ett lite script kan ta seg av.

1. Lage ramme (500x500 og 5-10 blokker høy slik att det blir lettere å se ifra avstand.

2. Jevne ut området.

3. Marker grunn strykturen.

4. Sette opp vegger og vinduer.

5. Sette på plass detaljer

6. Finepussing.

 

Størrelse

431 meter lang

23 meter høy

281 meter bred for hver av de fem sidene.

5 etasjer over bakken.

2 etasjer under bakken.

 

Sted

post-115034-0-07643100-1295964384_thumb.png

 

Utførelse

Først kommer jeg til å flate ut området

En blokk om gangen

 

Diverse

Antall arbeidere: 1

Antall som ønsker å arbeide: 5:

Zettt

Cutthroat_Bill

Fillibom

Espen_pai

Frederick27

 

Materialer trengs:

Sand - Vegger (Mulig jeg ignorer sand og bruker kun sandstein for lettere bygging)

Sandstein - Der sand ikke kan holde seg selv oppe

Gress - Til gårdsplassen i midten.

Glass - Vinduer

Stein - Tak og diverse

 

Ansvar

Weir

(Ønsker gjerne hjelpere. Helst noen jeg kan stole 100% og ikke vil ble bannet ifra serveren før prosjektet er ferdig) hehe

 

Warp

Ønsker gjerne warp da nemmeste var er ett stykke unna

 

Bilder

 

Bilder:

post-115034-0-23108400-1295903296_thumb.jpg post-115034-0-27114900-1295903396_thumb.jpg post-115034-0-83155800-1295903980_thumb.jpg

Oversikts bilder:post-115034-0-44891700-1295903470_thumb.jpg

 

post-115034-0-64878800-1295976652_thumb.jpg

 

 

 

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg har skrevet en prosjektstøttesøknad, sist gang var i 2010 så der er en stund siden. Før jeg fortsetter så må jeg si att det er klikket for meg.

MERK: Innlegget kan og vil bli oppdatert fortløpende! Søknaden er ikke fullført fordi jeg ikke er så flink til slikt. Blir antageligvis fullført i natt eller i morgen.

 

The Pentagon

Introduksjon

The Pentagon er hovedkvarteret til det amerikanske forsvarsdepartementet.

 

Planlegging

Planlegger å jevne ut området uten scripts. og reservere en 500x500 området som kanskje ett lite script kan ta seg av.

1. Lage ramme (500x500 og 5-10 blokker høy slik att det blir lettere å se ifra avstand.

2. Jevne ut området.

3. Marker grunn strykturen.

4. Sette opp vegger og vinduer.

5. Sette på plass detaljer

6. Finepussing.

 

Størrelse

431 meter lang

23 meter høy

281 meter bred for hver av de fem sidene.

5 etasjer over bakken.

2 etasjer under bakken.

 

Sted

post-115034-0-07643100-1295964384_thumb.png

 

Utførelse

Først kommer jeg til å flate ut området

En blokk om gangen

 

Diverse

Antall arbeidere: 1

Antall som ønsker å arbeide: 5:

Zettt

Cutthroat_Bill

Fillibom

Espen_pai

Frederick27

 

Materialer trengs:

Sand - Vegger (Mulig jeg ignorer sand og bruker kun sandstein for lettere bygging)

Sandstein - Der sand ikke kan holde seg selv oppe

Gress - Til gårdsplassen i midten.

Glass - Vinduer

Stein - Tak og diverse

 

Ansvar

Weir

(Ønsker gjerne hjelpere. Helst noen jeg kan stole 100% og ikke vil ble bannet ifra serveren før prosjektet er ferdig) hehe

 

Warp

Ønsker gjerne warp da nemmeste var er ett stykke unna

 

Bilder

 

Bilder:

post-115034-0-23108400-1295903296_thumb.jpg post-115034-0-27114900-1295903396_thumb.jpg post-115034-0-83155800-1295903980_thumb.jpg

Oversikts bilder:post-115034-0-44891700-1295903470_thumb.jpg

 

post-115034-0-64878800-1295976652_thumb.jpg

 

 

 

 

Godkjent!

 

 

Holy Crap! :thumbup:

Lenke til kommentar

Solo-Prosjektet: The Rubik's Cube

 

 

Historie

"Rubiks kube er et mekanisk puslespill oppfunnet i 1974, av den ungarske skulptøren og arkitekturprofessoren Ernő Rubik." - Wikipedia

 

rubix_cube.png

 

Idè og bakgrunn

Jeg fikk denne idèen ganske fort. Ble fan av Rubik's Kuber for godt over et halv år siden, da jeg bestemte meg for å kjøpe en og lære meg å løse den. Opp igjennom tiden har jeg kjøpt en god del forskjellige kuber, som til slutt har utviklet seg til å bli en liten samling. Du kommer også til å se på bildene lenger ned at jeg allerede har prøvd å lage en enkel rubik's kube. Dette er bare en dårlig proto-type, for å se hvordan det ble seende ut. Men ikke tenk på den. Den skal bort, og fødes på ny, som en større og forhåpentligvis bedre kube.

 

Design

- Vil at kuben skal være 60 blocks i bredden, høyden og lengden.

- Det vil si at det er 20 blocks mellom hver rubik's kube brikke.

- Den starter på vann-nivå og går oppover.

- Det blir totalt 6 forskjellige farger, en for bakgrunnen og fem for kube-brikkene.

- Kan også hende at hjørnene blir avrunnet litt, sånn at den ser mer realistisk ut.

 

Utførelse

En block om gangen. Vet ikke enda om jeg skal gjøre noe med det som blir inni selve cuben, det kan jo likegodt bare være der. Og, som sagt i tittelen, et solo-prosjekt.

 

Bildet viser hvordan jeg har tenkt at den sånn ca. skal være.

 

rubiks1.png

 

 

Her er et screenshot jeg tok av rammen jeg allerede har laget av Cobblestone.

Blir jo naturligvis å fjerne alt som er i veien for rammeverket til kuben.

 

2011-01-25_170009.png

 

 

Hvis det er mulighet for det vil jeg også ha en slags trapp rundt kuben, en slags ramme, som går oppover fra vann-høyde. Kanskje 15 blocks. (Blått område)

Vil også fjerne eventuelle fjell som er i veien sånn at den ser fin ut på Google-kartet. (Røde kryss)

(Husk at dette bare er en enkel visuell illustrasjon, det er ikke nøyaktig der det kommer til å være)

 

rubiks3.png

 

 

 

Plassering

Link og bilde:

 

Nede, litt til høyre fra midten.

 

Untitled-1-2.png

 

 

Materialer

Vel, det aller mest optimale hadde vært å bruke Wool for hele kuben, rett og slett fordi da hadde jeg fått fargene riktig.

Svart wool til selve bakgrunnen av kuben (det som nå er av Cobblestone), resten for å ha inni.

 

Template1.png

 

 

Mattematikk

Noe jeg ikke er så god i, men jeg prøver.

 

- Alt av rammeverk blir på +/- 1440 blocks/wool, tror jeg.

- De fargede brikkene fant jeg ut blir rundt 2916 blocks/wool.

 

Med tanke på at hjørnene kanskje blir avrunnet blir det litt for avansert matte for hodet mitt.

Hvis noen er bedre i matte enn meg er det bare å rette på det.

 

Ønsker og diverse

Som sagt så vil jeg gjerne bruke wool, og dette blir veldig vanskelig og utrolig tidkrevende å skaffe selv. Så jeg har et ønske, eller kanskje heller en forespørsel, om å få mye wool med /give fra en i staben til dette prosjektet. Kan ikke starte med prosjektet før jeg får godkjent denne søknaden og fått vite om jeg får wool eller ikke. Ingame-nick er fortsatt Newt32.

 

 

- END OF SØKNAD -

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Hei!

Har i ei stund nå lett etter en trivelig server å spille på, og kunne gjerne tenkt meg å spille på Hardwork.

 

Alder: 20

 

In-game navn: hansi001

 

Har vært hekta på Minecraft siden Oktober, og har spilt så si hver eneste dag siden. Jeg liker å bygge realistiske konstruksjoner, gjerne blanding av middelalder og moderne, og bruker dessverre litt for mye av tiden min under bakken :p

 

Med vennlig hilsen

Hans Petter

Lenke til kommentar

hei borbra:

hvorfor ble jeg utestengt fra hardwork sin server???

det sto at jeg ble utestengt av deg.

 

Hei, du vart bannet fra serveren da du greifet på Stortinget og Pixelparken. Der du hadde en tidligere fra Disney World Castle fant vi ut en temp ban var på plass

 

Det er enda ikke bestemt enda hvor lenge denne varer.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hei.

 

Har nå sett meg lei av å spille minecraft alene så tenkte det kunne være morsomt å slenge meg med her (hvis jeg får låv da :innocent:. ) Har sett litt rundt på serveren, og det er mye flott å se, men ville vært litt bedre om man i det minste kunne gjøre litt mer enn å bare se andres verk.

 

Alder: 19 år

ingame navn: neruen

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har nå sett meg lei av å spille minecraft alene så tenkte det kunne være morsomt å slenge meg med her (hvis jeg får låv da :innocent:. ) Har sett litt rundt på serveren, og det er mye flott å se, men ville vært litt bedre om man i det minste kunne gjøre litt mer enn å bare se andres verk.

 

Alder: 19 år

ingame navn: neruen

 

Den er grei, velkommen :D

Lenke til kommentar

hei borbra:

hvorfor ble jeg utestengt fra hardwork sin server???

det sto at jeg ble utestengt av deg.

 

Hei, du vart bannet fra serveren da du greifet på Stortinget og Pixelparken. Der du hadde en tidligere fra Disney World Castle fant vi ut en temp ban var på plass

 

Det er enda ikke bestemt enda hvor lenge denne varer.

ok sorry det fortjener jeg:(

dere kan ta alt dere vill fra meg bare ikke ødelegg huset mitt det treverket har jeg funnet selv og alt treet som jeg har har jeg jobbet for så det er mitt:(

Endret av eddi99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...