Gå til innhold

Kjøp av vinterjakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh.. Pea Coats er så kjipe. Det inngår jo snart i den offisielle fjortisuniformen.

Så fordi fjortizzene begynte å bruke jakken, så er den plutselig ikke fin lenger? Betyr det at alle plagg fjortiser begynner å bruke, er plagg du slutter med?

 

Jeg for min del synes pea coats er megete pene jakker, som jeg liker veldig godt. Hva slags jakker er det du liker da?

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Har bestemt meg for pea coat, men vet ikke hvilke butikker som selger slike i Trondheim. Vil ikke ha en som bare skal se bra ut, men vil ha en orginal type med 80 % ull eller mer.

 

Dufflecoat er også ganske kult da. Bare litt usikker på hvor varme disse egentlig er. Kjøpte en fra Boys of Europe forrige vinter og frøs ræva av meg.

 

file_136.jpg

Lenke til kommentar

Ugh.. Pea Coats er så kjipe. Det inngår jo snart i den offisielle fjortisuniformen.

Så fordi fjortizzene begynte å bruke jakken, så er den plutselig ikke fin lenger? Betyr det at alle plagg fjortiser begynner å bruke, er plagg du slutter med?

 

Jeg for min del synes pea coats er megete pene jakker, som jeg liker veldig godt. Hva slags jakker er det du liker da?

 

Jeg likte ikke pea coats før det ble fjortizzmote heller.

Lenke til kommentar

Eller bare Canada Goose som så mange tydligvis har lyst på her...

Er en haug med fjortizzer her som sprader rundt i det.

Spesielt fint er det når noen av de jentene skal på fest med kjole, høye sko, strømpebukse og Goosen på utsiden (og ofte så lang at man ikke ser kjolen)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...