Gå til innhold

gaming oppsett for OC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fint oppsett. Jeg ville gått for 2 av MSI Cyclone. Skal du bare ha et kort går du for 5870 tenker jeg.

Mangler dog PSU.

Jeg ville kanskje anbefalt Zalman CNPS10x Extreme over Noctuan, men det er nå meg.

Endret av Maccan
Skrevet

tenkte på dobbel msi cyclone ja. men hvordan funker det å bruke 2 skejrmkort? har ikke gjort det før.

og hvordan er det i forrhold til oc?

Skrevet

Dobbelt skjermkort fungerer veldig bra:) Så lenge du har plass til det i toweret ditt. Har en kompis som dreit seg ut der:P han endte opp med å måtte skjære ut metall av kabinettet for å få plass til det andre skjermkortet. Men så lenge du har plassen, og at hovedkortet støtter det så er det konge.

-iKent

Skrevet

Hovedkortet/CPU er kompatible med SLi, og kabinettet har mer enn nok plass til to 460 GTX. De er ganske små kort(8,25" ref)

I tillegg så yter to 460 GTX I SLi helt ekstremt bra ;)

Skrevet

90% økning i ytelse, sant? men lønner det seg, eller er det likegreit å heller bruke 4000 på ett kort?

noen som vet om det er plass til denne cpuvifta i dette kabinettet? står at den diger:P

Skrevet (endret)

Jeg tviler litt på at det går, men du får høre med resten av forumet da jeg selv ikke eier et R2/r3, og i og med at det er lite kjent i resten av verden er det ikke så mye å lese om det

460 GTX i SLi, gir deg bedre ytelse enn noe annet på markedet til prisen.

Skal du ha noe bedre må du ha 5870/480 GTX i CF/SLi, og da er du plutselig oppe i gode 6-8k for minimal ytelse.

Holder med forøvrig til anbefalingen min med CNPS10x Extreme. Det er mange som rapporterer at den gir bedre temps en NH-D14 Premium. Den er også billigere, kulere, og lettere :)

Slang med et review av CPU kjøleren

http://www.guru3d.com/article/zalman-cnps-10x-quiet-and-extreme-review/7

Endret av Maccan
Skrevet

satser på Zalman kjøleren da ;) og blir vell dobbel 460 GTX.

leste pc bygge guiden din btw, veldig bra og informativt!

Skrevet

før jeg gir meg helt her, jeg trenger litt hjelp med å finne kabler. de har bytta siden jeg bygde sist :p

og hvor stor strømforsyning trenger jeg? planlegger overklokking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...