Gå til innhold

Problemer med harddisk


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skulle slette noen filer fra min nye 200GB hd i går ettersom den holdt på å bli full. Etter at jeg hadde slettet rundt 10GB sto det fortsatt at jeg hadde bare 1.92GB ledig. Jeg kjørte chkdsk h: /f , men dette hjalp ikke. Så prøvde jeg check disk som er i Powerquest Partition Magic, men da fikk jeg beskjed om at det var noen filer åpne så det ble avbrutt.

Så prøvde jeg å legge inn noen filer igjen og det gikk greit. Da viste den mindre GB. Men det vil altså ikke frigi plass selv om jeg sletter filene.

 

Hva skyldes dette ? Noen som har forslag hva jeg skal gjøre for å fikse dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare for og spørre...... Du har vel tømt papirkurven din?

 

Steike. Sjekket det opp. Papirkurven var tom, men Norton protected filene som hadde blitt slettet eller noe i den dur.... Så når jeg trykker delete all protected items så ble det fikset :woot:

 

Takker for tipset.

 

Man kan ofte se etter vanskelige løsninger, men egentlig er feilen så enkel så enkel.... :wink:

Lenke til kommentar
Bare for og spørre...... Du har vel tømt papirkurven din?

 

Steike. Sjekket det opp. Papirkurven var tom, men Norton protected filene som hadde blitt slettet eller noe i den dur.... Så når jeg trykker delete all protected items så ble det fikset :woot:

 

Takker for tipset.

 

Man kan ofte se etter vanskelige løsninger, men egentlig er feilen så enkel så enkel.... :wink:

 

:lol: jaja. fint at du fikk løst problemet :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...