Gå til innhold

Kjøling fra USA - hvilket fraktselskap kan anbefales?


Anbefalte innlegg

Hei på dere!

 

Jeg har et vannkjølingsprosjekt på gang, og har bestemt meg for å kjøpe mesteparten av delene mine fra USA. Jeg tenkte å bestille delene fra frozencpu.com, men det store dilemaet er hvilket fraktselskap jeg skal bruke. Selve delene kommer på $435. Dette er radiator, tank, chipset, slanger og annet stæsj.

 

Jeg får opp 2 valgmuligheter; USPS (United States Postal Service) og FedEx som er en betydelig prisforskjell. USPS kommer på $66 mot FedEx som koster 180$. Jeg bare lurte på om noen har kjøpt deler herfra og om det er noen større fordeler med FedEx kontra USPS, eller om det er bortkasta å bruke de $100?

 

PS: Tenker jeg legger ut en worklog seinere når jeg får somlet meg til å kjøpe deler og får satt sammen detta her! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

USPS. Velger du priority mail tar det ca 10 dager. Husk på at du må betale ekstra på posten for å få pakken. Dette er 25% (Norsk moms) av den totale kostnaden på pakken. I ditt tilfelle blir det på rundt 500 USD hvis du velger USPS, og 25% av det er 786kr. Bare et lite OBS før du bestiller.

 

Det var jeg klar over ;)

 

Tusen takk for hjelpen, så blir det vel noe kjøling etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...