Gå til innhold

Tips til ny action serie?


Anbefalte innlegg

Akkurat sett ferdig det som har kommet ut av Burn Notice, og har digga alt sammen.. Men nå trenger jeg en ny serie med endel action. Ser True blood, breaking bad, entourage og community for tiden, og men trenger noe som er litt mer burn notice action. Noen som har noen tips?

 

Har sett The Wire og Sopranos. (GENIALT)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Good Guys - Genial actionkomiserie fra skaperen av Burn Notice med Collin Hanks fra Mad Men(og sønn av Tom Hanks), og Bradley Whitford fra Studio 60.

 

Chuck - Gangske bra actionkomiserie som har litt høyere drama-terskel enn den førstnevnte. Mye bra gjesteskuespillere, og greie plot til tider.

 

Leverage - Virker litt kjedelig i bunn og grunn, syntes sesong 1 var veldig kjedelig men da jeg hadde sett mer og mer etter sesong 1 så begynte jeg virkelig å like serien. Handler om en rekke "skurker" i form av en leiemorder/hitter, grifter(person som setter seg inn i en identitet for å lure noen/tjene på det), en tyv, en hacker, og til slutt en "mastermind". Til sammen begynner de å hjelpe folk som blir lurt o.s.v. av de mektige og rike.

 

Til informasjon så vil det også komme ut en prequel tv-film rundt Sam Axe for Burn Notice neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...