Gå til innhold

ny smart telefon med fullt qwerty tastatur!


Anbefalte innlegg

jeg har lyst på ny smart telefon, eneste som jeg krever er fullt tastatur sånn som SE X10 har med fysiske taster ikke toutch taster....hvem er og anbefale på dagens marked da??

 

jeg har sett litt på følgende tlf men kan også ta i mot tips om andre!

 

SE X10 mini pro

Nokia N97

HTC HD 2

 

 

noen andre som er og anbefale??

Endret av Fanta4free
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den Htc Desire har jo gått rett til topps i en hævv av tester da thumbup.gif også en å vurdere wink.gif

 

Desire er vel ikke noe å vurdere, da den ikke har fysisk qwerty-tastatur. Da må han isåfall vente på Desire Z eller hva den blir hetende.

 

Htc HD 2 som nevnes her som et alternativ har heller ikke fysisk qwerty-tastatur. Etter min mening er utvalget av telefoner med fysisk qwerty-tastatur altfor lite. En av de meste spennende telefonene som kommer dette året med den type tastatur ser ut til å bli Nokia N9 etter min mening.

 

Skulle jeg kjøpt en slik telefon med det som er tilgjengelig på markedet idag hadde jeg nok endt opp på en Nokia N97 Mini.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

Den Htc Desire har jo gått rett til topps i en hævv av tester da thumbup.gif også en å vurdere wink.gif

 

Desire er vel ikke noe å vurdere, da den ikke har fysisk qwerty-tastatur.

 

 

Ahh blush.gifwhistle.gif tenkte ikke på detinv_biggrin.gif

Endret av Slettet-8rOh9Y6a
Lenke til kommentar

har også sett på de ulike typene SE X10

 

kan noen si meg hvem som er best av de??

 

jeg ser X10 mini har fått bedre terningkast en X10 pro, kan noen si meg hvem av de som er verdt og gå for?? og hva som er forskjelen på de 3 telefonene liksom?? utenom størelsen liksom??

 

Den eneste X10-modellen du kan vurdere er jo X10 Mini Pro. De to andre har ikke fysisk qwerty-tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...