Gå til innhold

Jobb i Stavanger som 16/17 år?


Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg prøvd å få tak i en grei deltidsjobb i over ett år uten hell og mister snart motivasjonen for å søke mer. Jeg har jobbet hos familie ol. med vaskejobber, men synes ikke dette er en jobb jeg vil drive med i helgen. Har også jobbet for Norpost hvor jeg tjente 40 kr i timen... Derfor har jeg lite lyst til å selge/levere aviser/reklame. Jeg kom inn på et jobbintervju hos Rimi en gang, men fikk ikke jobben. Etter det har jeg sluttet å søke på jobber hos daglivarebutikker ettersom man må være 18. Jeg fyller 17 i desember, og det virker som om ingen vil ansette meg selv om jeg er 16 år. Har søkt på jobber som McDonalds, Clahs Ohlson, Game osv. Aller helst ville jeg bare hatt en enkel og grei deltidsjobb som å rydde på et lager(noe som jeg gjorde under en arbeidsuke for Expert og likte det veldig godt, men de vil ikke ansette meg..), sette på plass varer eller noe annet som ikke innebærer KUN golvasking for eksempel. Ikke jobber som å male huset til naboen, klippe gresset til en annen eller å passe på barna dems. Er det noen som har noen tips til jobber jeg kunne søkt på i Stavanger? Er det noen andre på min alder der ute som kunne "motivert" meg med deres hell :) ?

 

 

Takker for svar :)

Endret av Ferd!s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg jobbet på bensilinstasjon fra jeg var 15 til 18-19 år. Du trenger ikke være 18 for å stå i kassen der, da det finnes et eller annet hull i loven som gjør at også de under 18 år kan selge tobakk, hvilket kunne være den eneste grunnen til ikke å gi deg jobb.

 

De selger ikke alkohol på bensinstasjoner.

 

Godt betalt, kanskje 120 eller mer i timen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...