Gå til innhold

Oppgradering, passer dette sammen.?


Anbefalte innlegg

Hei.

Må oppgradere pc'n litt, og lurer på om oppsettet jeg har satt opp er bra, eller om det er noe som bør forandres. Det er 3 år siden sist jeg bygde, og er litt rusten..

Komplett.no

 

ellers har jeg kabinett og alt periferi utstyr. PSU som jeg har er Corsair hx 620 og håper denne holder en stund til.

 

Maskinen skal hovedsakelig spilles på (FPS Spill) Er litt hektet.. :)

 

Ser dette bra ut.? Hvis noen har noen synspunkter, hadde jeg blitt glad.

 

Har satt opp et annet oppsett nå, kanskje det er bedre..??

Noen kommentarer setter jeg pris på. OPPSETT 2

 

Når jeg nå oppgraderer, håper jeg å få et oppsett som holder i lange baner til spill i en god stund fremover..

 

MVH

Leif Ivar

Endret av Tullegutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan alltids kjøpe en 1055t cpu og spare 6-700 kroner. Lett å overklokke den 3,5Ghz++ viss du kjøper en brukbar kjøler.

Unødvendig å bruke så mye penger på SSD da dette ikke øker ytelsen på spill, bare loading time.. Kjøpe heller noe til 1500kr eller vent til det blir billigere.

 

HD 5850 for 2000kr er ikke gale, men synes liksom at det blir litt pusslete viss du bruker 1500kr på hovedkort og 2400kr på cpu og 2600kr på ssd.

Lenke til kommentar

Hallo..

 

Ikke mye respons her..

Betyr det at det ikke er noe å kommentere, eller er det ingen som føler de har noe å komme med..

Hadde håp om å bestille så snart jeg blir sikker på at dette blir en bra pc, men er usikker og håper noen kan bekrefte valget mitt.

 

MVH

Leif Ivar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...