Gå til innhold

utdannelse


TRS

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet at det er mangen slike tråder jeg har søkt.

Men jeg poster nå en gang en ny en slik at jeg kan stille mine egne kriterier.

 

Nå skal jeg jo foreta en beslutning som skal "forandre" resten av mitt liv og skal utforme mitt levebrød.

 

Jeg vil jo evt begynne på en eller annen skole til høsten.

Men jeg får liksom ikke helt bestemt meg for HVA.

 

Jeg er veldig interessert i data.

Og kunne tenke meg og drive med enten 3D eller programmering.

Jeg har allerede søkt på Digital Animasjon på NOROFF stavanger, men jeg har enda ikke sendt inn kontrakten osv siden jeg fremdeles er litt i tvil.

 

Er det da noen som har tips/opplysninger/erfaringer over bra studier og skoler innen it?

 

Noe jeg interesserer meg for er jo da 3D og programmering.

Men også mattematikk eller fysikk kunne jo kansje vert en vei?

 

Når det er sagt vil jeg prøve og sikte inn på underholdnings bransjen og da aller helst spill industrien.

Men som sagt, ver snill og kom med innspill, erfaringer, info eller linker osv hvor jeg kan få info så kan dere kansje hjelpe en person (meg) med hvilket valg jeg tar.

 

Selvfølgelig, jeg tar det jeg selv føler er rett for meg, men vil gjerne høre hva andre sier.

 

 

På forhånd takk!

 

PS!

Vær så snill og hold dere on topic hele tiden da det har lett for og bli kluss ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er veldig interessert i data.

Og kunne tenke meg og drive med enten 3D eller programmering.

Jeg har allerede søkt på Digital Animasjon på NOROFF stavanger, men jeg har enda ikke sendt inn kontrakten osv siden jeg fremdeles er litt i tvil.

 

Av 3d animasjon er noroff et greit valg og faktisk er noroff stavanger et godt valg nå fordi hele maskinparken skal etter hva de sier selv skiftes ut nå i sommer. Jeg kommer trolig til å få dig anim neste år siden jeg har sett mye av verkene der og det er faktisk ganske godt, men du må stå litt på og gå over pensum for å være attraktiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...