Gå til innhold

koster det penger å sync'e iPhone med Outlook?


Anbefalte innlegg

Jeg sitter og oppdaterer min iPhone 3G som ikke har vært i nærheten av iTunes på månedsvis. Men nå vil ikke kontakter og sånt synkroniserer lenger. Er det tilfelle at jeg nå faktisk må betale i dyre dommer for MobileMe bare for å synkronisere mobilen min med Outlook?? For det KAN jo seriøst ikke være tilfelle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, for all del. men jeg er kun interessert i, og avhengig av, å kunne synkronisere kontaktene og kalenderene mine, noe jeg forventer er gratis på en telefon. hva er det neste koster det penger å synkronisere podcasts og musikk med iTunes?

 

satser på at det skal funke med Exchange og Gmail.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og oppdaterer min iPhone 3G som ikke har vært i nærheten av iTunes på månedsvis. Men nå vil ikke kontakter og sånt synkroniserer lenger. Er det tilfelle at jeg nå faktisk må betale i dyre dommer for MobileMe bare for å synkronisere mobilen min med Outlook?? For det KAN jo seriøst ikke være tilfelle!

 

Selvfølgelig kan du synkronisere alle kontakter, avtaler, etc. med Outlook via iTunes. Har akkurat gjort det samme med iPhone og iPad, mest for å oppdatere sistnevnte, men også for å få backup av alt på telefon.

 

Enten har du ikke huket av at den skal synkronisere og hvilke elementer i iTunes eller så er noe galt, enten hos deg (bruker feil) eller på PC eller telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...