Gå til innhold

HTC HD2 Hvordan synkronisere med Microsoft Outlook kalender?


Oslo4

Anbefalte innlegg

Blir sprø av hvor lite intuitiv denne dritten er! Jeg bruker Microsoft Outlook kalender.. og skal synkronisere med HD2, men NEI, ikke noe av kalenderen dukker opp der... Hva gjør jeg galt? PLEASE.... jeg blir sprø av den telefonen.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir sprø av hvor lite intuitiv denne dritten er! Jeg bruker Microsoft Outlook kalender.. og skal synkronisere med HD2, men NEI, ikke noe av kalenderen dukker opp der... Hva gjør jeg galt? PLEASE.... jeg blir sprø av den telefonen.

 

Du har installert Windows Mobilw Device Center (WMDC) på PCen din? Når du kobler til telefonen skal det komme opp en "utvidet meny" i WMDC og hvor du angir at den skal synkronisere kontakter, kalender, mail, osv.

Lenke til kommentar

Ja, alt er satt opp, men det blir ikke synket....

 

Da er det avgjort. Kjøper verken Android eller HTC. Leste på en annen tråd at noen måtte slå av og på telefonen 7-8 ganger på et bestemt punkt i menyen for å oppdatere til Android 2.2. At dere gidder sånn tull.

 

Valget mitt står mellom iPhone4 og Nokia N8.

Endret av TottoT
Lenke til kommentar

Det er jo helt tydelig at Oslo4 ikke skulle hatt en så avansert telefon som HD2- ei heller en smarttelefon (med unntak for iphone, hvis den kan kalles smart) for den saks skyld.

 

Oslo4: Har du i det hele tatt åpnet brukermanualen?

Du må også sette tlf til å synke (ikke la den stå på f.eks minnekort), og mulig du må slå av avansert nettverksfunksjonalitet for at f.eks vista skal oppdage den...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt to smarttelefoner før denne uten problemer. Jeg setter sef tlf til sync og ikke masselagring. Og kontaktene blir syncet, men ikke avtalene i kalenderen - enda det er ett og samme program! Det er ikke snakk om avansert eller ikke, når jeg gjør det jeg skal gjøre og det ikke funker er det en drittelefon :)))

 

Bare det alene at alarmen ikke går av når tlf er avslått, er jo så noldus at det ikke kan bli sagt klart nok.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg ordnet syncen :) Telefonen begynner jo å ligne noe..... Tror jeg må se an denne en stund til før jeg dømmer den nord og ned... Og jeg er MEGET imponert over servicen hos HTC!!!! Har aldri opplevd makan.

Endret av Oslo4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...