Gå til innhold

Artig spm om bøyde pins..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke bøyd skjermkabelen.. (ennå)

Men jeg har bøyd mus og tastaturkabelen mange ganger. En s-video kabel har jeg også klarte å bøye, eller knekke. Da jeg tok den kabelen etter at jeg hadde "rettet" pinene opp i igjen klarte jeg å knekke dem av inni TV'en. Ikke spør hvordan. Jeg må nå leve uten s-video inngang på tven min.....

Lenke til kommentar

Jeg har greid¨å bøye en pinne inni der. Dvs, egentlig ikke jeg, jeg fraktet pcen til et LAN, når jeg var fremme var en pinne bøyd. Skjønte ikke en dritt først, trykket og trykket kabelen inn i skjermkortet, men den ville ikke inn. Flaks at jeg ikke brakk hele driten :lol:

Men når det er sagt så var det bare å bøye den tilbake igjen. Sitter med samme skjerm og samme kabel nå, og det funker helt normalt. Flax :yes:

Lenke til kommentar

bah, det har jeg gjort en del ganger.... det er surt når du kommer til lanet og oppdager at 4 piner er brekt på skjermkabelen, du tar det en løpetur på 20 min tr til nærmeste butikk og når du kommer tilbake starter du opp pcen med et smil, alt som komemr er en HØY pipelyd, trur du ikke pinnene i tastaturet var brukket å... :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...