Gå til innhold

Norske studenter blir uten bolig p.g.a innvandrere


Anbefalte innlegg

Jer er ikke student.

 

Og dette overasker nok ingen..

 

Du bør nok komme deg tilbake til innvandringsforumet på VGD, for denne trollingen din finner få eller ingen meningsfeller blant seriøse studenter her.

 

Akkurat......

 

Det får bli opp til enhver boligløs student her inne å ta stilling til hvorvidt de synes det er trolling å skaffe boliger til norske studenter.

 

 

Jeg har derimot vært student tidligere og sett strømmen av utlendinger øke kraftig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jer er ikke student.

 

Og dette overasker nok ingen..

 

Du bør nok komme deg tilbake til innvandringsforumet på VGD, for denne trollingen din finner få eller ingen meningsfeller blant seriøse studenter her.

 

Akkurat......

 

Det får bli opp til enhver boligløs student her inne å ta stilling til hvorvidt de synes det er trolling å skaffe boliger til norske studenter.

 

 

Jeg har derimot vært student tidligere og sett strømmen av utlendinger øke kraftig.

 

Skal prøve å holde meg til en mer taktfull tone denne gang :)

 

Det jeg prøvde å si var i alle fall at jeg tror at ingen norske studenter føler at det er utvekslingsstudentenes skyld at det ikke er nok studenthybler, men heller dårlig satsing på bygging av nye studentboliger over flere år. Å prioritere nordmenn over utlendinger i de få studiebyhyblene som finnes er nok ingen god løsning.

Problemstillingen din føles nok relativt absurd for de aller fleste studenter.

Lenke til kommentar

Akkurat......

 

Det får bli opp til enhver boligløs student her inne å ta stilling til hvorvidt de synes det er trolling å skaffe boliger til norske studenter.

 

 

Jeg har derimot vært student tidligere og sett strømmen av utlendinger øke kraftig.

 

Morsomt hvordan du hopper over all argumentasjonen hans og bare påpeker det minst saklige.

Lenke til kommentar

.. og hvis det nå likevel skulle være slik at innvandring har forårsaket boligmangel for studenter, kan man egentlig skylde på innvandrerne? Er det rimelig å kreve av folk som har tenkt å immigrere at de ser over markedet og tenker "hmm, jaha, her er det lite studentboliger, tror jeg drar et annet sted, jeg"?

Lenke til kommentar

Det er vel ikke innvandrere sin feil at det er for få studentboliger. Det må være en konklusjon som er basert på at man alltid må ha noen å skylde på/henge ut, eller et fiendtlig livsgrunnlag. Den norske stat er mer komplisert enn som så. Den består av departementer som tar seg av ulike saker.

 

No shit, Sherlock...

 

Skjønte ellers ikke noe av innlegget ditt.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke innvandrere sin feil at det er for få studentboliger. Det må være en konklusjon som er basert på at man alltid må ha noen å skylde på/henge ut, eller et fiendtlig livsgrunnlag. Den norske stat er mer komplisert enn som så. Den består av departementer som tar seg av ulike saker.

 

No shit, Sherlock...

 

Skjønte ellers ikke noe av innlegget ditt.

 

Nei vel, Einstein...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...