Gå til innhold

Asus N7N8X Deluxe nForce2 og XP2600+


applet

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har nå motatt den nye maskinen men jeg får ikke dette til å virke skikkelig. Ved boot raporteres prosessoren til å være en XP prosessor med hastighet 1250MHz. Forsøk på å forrandre dette fører omtrent hver gang til en sort skjerm. Forslag? Hva skal instillingene for denne kombinasjonen være?

Jeg datt tydeligvis av hardware-lasset for en stund siden og er nå ettertrykkelig uten noen form for clue..

 

Hjelp, jeg har så lyst til å teste den nye maskinen.

 

applet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke. FIkk samme kortet her om dagen jeg og, monterte det i går, men får heller ikke min XP2000 Palomino til å kjøre på høyere hastighet enn 1250. Setter jeg opp fsb får jeg bare beskjed om at systemet ikke starter pga. cpu overklokking. På det gamle hovedkortet mitt kjørte jeg jo fint 133 (266 effektivt) på minne og cpu, men på Asus skiten funker det ikke. Jeg sender det heller inn og kjøper meg et MSi kort, mye bedre.

 

Liker forresten heller ikke driver og bios oppdaterings programmene til ASUS, også der har de mye å lære av MSI synes nå jeg, ftp serverne deres er alltid fulle og programmet nekter å oppdatere nforce driverene.

 

Edit: System memory fail??? HAHAHA, akkurat det samme skjer hos meg, skal vi ikke kjøpe oss MSI i stedet :yes:

Lenke til kommentar

Og nå, fungerer det plutselig helt mirakuløst.. Jeg aner ikke hva som har skjedd men nå står det riktig prosessor og hastighet.. Jeg skjønner ingenting jeg. Tror jeg beholder det litt til, hvis jeg nå bare kan få installert et operativsystem på driten nå..

 

applet

Lenke til kommentar
Det går ikke.  FIkk samme kortet her om dagen jeg og, monterte det i går, men får heller ikke min XP2000 Palomino til å kjøre på høyere hastighet enn 1250.  Setter jeg opp fsb får jeg bare beskjed om at systemet ikke starter pga. cpu overklokking.  På det gamle hovedkortet mitt kjørte jeg jo fint 133 (266 effektivt) på minne og cpu, men på Asus skiten funker det ikke. Jeg sender det heller inn og kjøper meg et MSi kort, mye bedre.

 

Liker forresten heller ikke driver og bios oppdaterings programmene til ASUS, også der har de mye å lære av MSI synes nå jeg, ftp serverne deres er alltid fulle og programmet nekter å oppdatere nforce driverene.

 

Edit: System memory fail??? HAHAHA, akkurat det samme skjer hos meg, skal vi ikke kjøpe oss MSI i stedet :yes:

 

DU kødder kjøpe MSI foran ASUS!!

 

jeg har MSI skjermkort og den Web siden deres er så rotetet som det går an og hastigheten!! når jeg prøver å lasten ned derifra er 1-2 kb sek, det er ikke bra når man skal laste ned oppdatering på 60 meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...