Batinna Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Skrevet 1. juli 2011 Tenkte det var på tide med en ny Hangman ettersom tråden begynner å bli litt inaktiv. Har mye meg selv å takke siden jeg har vært ganske inaktiv selv. Vel nå er det sommer og sol, og denne vil kanskje bli smakfull for dere som intet har noe å gjøre disse regnfulle sommerdagene vi dessverre er uheldige og få. Altså, når du redder en Hangman vil du få tildelt en pils som lar deg slurve med ordet. Vær snill å skrive hvor mange pils du eier over hangingen så folk er obs på slurvingen. Sommerpils Hangman vil ha en slutt dato den 14.juli. Håper dette faller i smak! SKÅL! 1
Batinna Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Skrevet 1. juli 2011 (endret) Da starter jeg: Sommerpils Hangman - 0 øl 0% død S O L K R E M 7 bokstaver Feil bokstaver: Hint: Det er somregel hvitt og irriterende i sanden Endret 16. juli 2011 av Batinna
Batinna Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Skrevet 1. juli 2011 - 0 øl E! Korrekt! Du trenger forresten kun skrive hvor mange øl du har om du står for hengingen
Batinna Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Skrevet 1. juli 2011 Korrekt. Hint lagt til: Det er somregel hvitt og irriterende i sanden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå