WannabeLeet Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jobber med å fikse tables nå. Hvis alt går etter planen blir seatmapet oppdatert i løpet av kvelden. Endret 4. januar 2011 av WannabeLeet
kloningen Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 (endret) WOAH, søket på geekevent suger. søker etter Jon Erik Engevold, så finner jeg absolutt alle med "jon" i navnet. EDIT;: men ja, der var Iceman satt som seater Endret 4. januar 2011 av Möllers Tran
WannabeLeet Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 WOAH, søket på geekevent suger. søker etter Jon Erik Engevold, så finner jeg absolutt alle med "jon" i navnet. EDIT;: men ja, der var Iceman satt som seater ctrl + F? Allikevel teit av GeekEvents ja
Randomizer Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 hmmm... Nopros snakka om at vi kunne flytte de høytalerne som skilte Johannes Lundemo Saastad(aka meg)fra Sigmund Bjørnhaug Pedersen?
Nopros Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 Johannes, for hundreogørtne gang. Seatmappet er ikke klart, og ja de skal bort.
Randomizer Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 takk, du veit jeg bare vil være på den sikre siden
Nopros Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 De er ikke alle til Wheelman, men han hadde 15 hyller fra før av og sa at han skulle skaffe folk til å fylle de 15 plassene. Altså 15 folk jeg ikke har noe ansvar for eller med. Kommer kanskje informasjon om de senere også. Men hittil er det Wheelmans navn som står på de.
Pubé Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Hvem er disse? Marcus Waldal Liiland Andreas Nikolaisen
WannabeLeet Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 De to øverste er venner av martin808 tror jeg
Bobino Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hallo! Mekka meg nettopp bruker her på forumet, for muligen til å kapre en plass ved siden av min gode venn Zoro Sama på Rekefjøla i år. Loker for det meste rundt på Freak, men er jo greit å prøve noe nytt Lurte da på om det er mulighet for å bli med på dette hylle prosjektet? 400kr hørtes veldig overkommelig ut for en slik service! Edit: diverse skriveleif... Endret 4. januar 2011 av Bobino
Nopros Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 Du er allerede skrevet opp, Bobino. Jeg tar kontakt med deg senere i uken tenker jeg. Sier igjen til alle som lurer, seatmapet er langt ifra ferdig.
WannabeLeet Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Synes jeg fortjener litt cred for det seatmapet ^^, Endret 4. januar 2011 av WannabeLeet 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå