Gå til innhold

Ønsker kommentarer til oppsett av pc


Anbefalte innlegg

God aften!

 

Vurderer dette oppsettet. Mus har jeg fra før resten blir nytt. Kommentarer til oppsettet, noe som bør være annerledes, noe som mangler?

 

Glad for kommentarer.

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=823835&su=11F14221-D99B-4B7F-BB78-B317726F4DDA

 

Evt bytte til AMD hovedkort og ta'n helt ut på prosessor med AMD.

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=823842&su=23062F57-7320-41A2-B029-71341F18E42D

Endret av TomTom01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser bra men bytt til 64 bits OS, og i AMD oppsettet kan du kan kanskje gå for 1055 x6 og legge pengene du sparer i et 5870 dersom pcen blir brukt masse til spill.

 

See... jeg som bomma. Skulle vært 64 bit OS.

 

Om vi sammenligner X58 vs AM3 løsninger. Hvilke gir mest muligheter med tanke på oppgradering fremover?

Lenke til kommentar

fremtiden er alltid vanskelig å spå spesielt på pc, men mener å ha lest en plass at bulldoser (AMD neste generasjon Cpu'er) skal støtte am3, hvordan dette stiller seg på x58 er eg ikkje sikker på.

 

Er jo det som er litt av "greia" her... ønsker også å forsøke å se dette i forhold til hva jeg leser om Intel i9 Gulftown som vel er på vei etterhvert - og om denne spiller på 1366.

Lenke til kommentar

mest framtidsrettet er vel AMD oppsettet. For der er som regel alt bakoverkompatibelt.

 

Føler at jeg har ganske grei kontrollen her og har fremdeleslitt lyst på Intel. Har kjørt Intel og AMD før.... men sliter litt med å velge. Ønsker mest mu.ig fart for pengene og da er det kanskje AMD det blir å gå for...

 

Går det an å si noe om applikasjoner vs Intel/AMD med tanke på hva som utnyttes best?

 

Programmer som skal kjøres: Windows, office apps og spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...