Gå til innhold

Rtwc problemer


Anbefalte innlegg

Sliter en del med Rtwc. Har helt overdreven diskaktivitet når jeg spiller. Spiller hakker og rykker verre enn verst. Skulle tro dette hadde med minne å gjøre, men jeg har 128mb på windows xp.

Tilsvarende problem i Max Payne også. Skjermkort geforce3 ti200, cpu xp1700+.

Er det flere som har hatt tilsvarende problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er det at det står at rtwc burde kjøres helt knirkefritt med 128mb ram. Jeg vet 256 er anbefalt men 128 burde holde hvis ingenting annet enn kun spillet kjøres selv på XP.

Det hadde vært fint å høre om andre hadde hatt tilsvarende problem

Lenke til kommentar

Har noe av det samme problemet. Spillet hakker voldsomt til tider. Kjører det med 512mb Ram på windows ME. Resten av systemet er som følger;

- 900 AMD athlon

- 7200rm Western Digital 40gb

- 64mb Hercules Grafikk-kort

 

Skjønner ikke helt hva problemet er egentlig, jeg kjører jo spill som Black and White, Serious Sam og Anarchy Online glatt som bare det...

Lenke til kommentar

har winxp, 1,2ghz thunderbird, 40gb hf, 256 mb sdram og gf2mx200. testa 3dmark2001 score med win98se og xp, fikk 10-15 mere poeng i xp... har ikke hatt noe problemer med xp, funker som win98se bare det er mere stabilt og mere brukevennlig, pluss at den recoveryer bra selv om jeg kjører gamle spill som klikker.

kanskje du har for lite ledig hd plass? jeg har minimum 500 mb ledig diskplass. men, du kan egentlig bare kjøpe mere ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...