Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte en jente på restaurant, burde jeg ta kontakt?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det har seg sånn at jeg jobbet i en restaurant, og det var en veldig veldig søt jente som jeg tror hun prøvde å få kontakt med meg(kanskje innbilning).

1. Første gang hun spiste der jeg jobbet, så var det vel blikkontakt og slikt.

2. Og et par dager senere kom hun å bestilte mat, slikt hun kunne ta med hjem, og da spurte hun etter meg siden hun trengte hjelp med å bestille(kanskje fordi jeg tok imot bestillingen sist?).

3. Og etter et par dager igjen ringte hun til restauranten og bestilte, og spurte etter meg igjen, og da hun kom å hentet maten, sto jeg i kassa og leverte maten og tok imot pengene. Hun sa da: "Jeg har da spist her flere ganger i det siste" og fniste litt. Jeg prøvde å være så profesjonell som mulig, og sa hvor mye maten kostet... noe jeg angrer på til den dag idag..

 

Men jeg har da prøvd å legge henne som venn på facebook, men hun avslo. Og nå, etter 1 år senere, fikk jeg lyst å prøve å legge henne som venn på facebook igjen og lurte på om det er feil, stalkerish, innpåsliten osv å gjøre det?

 

Så spørsmålet er da: Er det feil, stalkerish, innpåsliten at jeg legger henne som venn igjen på facebook? Bør jeg gjøre det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et år senere uten noen nye forsøk? nei stå over du ;)

men treffer du henne på byen eller noe slå av en prat og la det komme fram av seg selv at dere har møttes før

 

 

+1

 

 

Ville kanskje trodd at det var litt stalkerish å legge til en jente på facebook, uten å ha sett eller snakket med henne på et år. Pluss at hun avslo den første gangen du prøvde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...