Gå til innhold

Hjelp til å finne blu-ray spiller


Anbefalte innlegg

Har søkt rundt om men testene jeg finner er enten fra 2008 eller bare overdreven fanboy aktig..

 

Skal ha meg en blu-ray spiller, har en 55 LED samsung tv som jeg skal kombinere med så vil ha en med best mulig bildekvalitet.

 

- Har kun stereo anlegg, så er ikke så veldig viktig med surround.

 

- Vil helst ha en samsung spiller så jeg slipper enda en fjernkontroll men om det fins hjemmel på pris og bildekvalitet vurderer jeg andre merker.

 

- Det er viktig for meg at lastetiden er rask på den.

 

- Behøver ikke å være media senter funksjon da jeg har en xbox360 som blir brukt til det..

 

Har egentlig ikke noe øvre sjikt på pris, men fint om jeg hadde fått tak i en vettig spiller som ikke koster skjorta, men om jeg får mer bang per buck for en dyrere spiller går det helt greit.

 

Håper noen kan hjelpe meg :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen som har noe å si her?

 

Jeg har Samsung BD-P3600, har hatt en sikkert rundt et år, vet ikke om det kanskje har komt nye modeller nå, men jeg er meget fornøyd. Den laster inn filmer kjapt, er også et par andre artige funksjoner som youtube osv, nettverkstilkobling med mer. Kostet vel rundt 3000 når jeg kjøpte den. Bruker den sammen med et Samsung full-HD 50" plasma-TV. Det virker også som om Samsung er gode på support og oppgraderinger (har dog ikke erfaring med andre), får beskjed om det har komt en ny oppdatering som kan lastes ned osv, det går veldig kjapt.

 

I hovedsak så er det bra bilde og god lyd, og den er kjapp og enkel å bruke :) Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...