Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir man tynn av å runke eller av å ha sex? , kan man bli svak ov å sæde? vær så snill svar meg.

Gjest Ukjentman

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjentman
Skrevet

hei jeg er en gutt som er på 19 år gammel , jeg har et spørsmål å spøre , blir man tynn og svak avå sæde? jeg vil gjerne ha et fult kommende positivt svar takk.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur nå sex med en partner forbrenner mere kalorier i timen enn det runking gjør.

Men at runking gjør at du blir tynn å svak trur jeg kan komme av alle andre grunner en det.

Skrevet

Nei, man blir ikke tynn/svak av å sæde. Kan hende du føler det akkurat når du er ferdig, men over lengre sikt så har det ingen innvirkning.

Runking forbrenner sikkert noen kalorier. Men tror det er så lite at det ikke skal ha noe å si på din allmenn tilstand.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Det forbrenner ikke direkte lite, men du blir ikke tynn av det.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Vet ikke om du blir tynn alene av å runke! Jeg har mye sex og runker veldig ofte og er veldig tynn, men har alltid vært veldig tynn!

Vet jo at det forbrennes mye energi når du runker eller har sex, merker jo dette selv også! Kanskje ved mye runking og sex så blir du tynnere, men du blir garantert ikke svakere av å sæde!!

Skrevet

"Nei altså, jeg har gått skikkelig inn for å bli tynn og trene mye mer og hardere ass"

"Åh? Fortell, fortell!"

Kleint å svare at du har begynt å runke mer enn før, evt. "å sæde"

• Liker 1
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...