joeranjensen Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Noen som har kjøpt xbox slim på gamestop med sin gamle xbox i innbytte? Hvor mye rabatt fikk du isåfall for den gamle?
Autodidact Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Noe sier meg; sikkert (betydelig) mindre enn du kan finne en intetanende "sucker" som er villig til å betale. Du vet, en butikk driver — butikk for pengenes del.
joeranjensen Skrevet 7. august 2010 Forfatter Skrevet 7. august 2010 Sant nok:) men interessant å høre om noen har gjort det.
ZombieBobie Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 skulle også gjerne visst hva slags innbyttetilbud de har å komme med - så om noen vet hadde jeg satt pris på det.
cossiemk1 Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Med kontroller og 20gb hdd samt nødvendige kabler og power, 400kr
Trondenils Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Noen som har kjøpt xbox slim på gamestop med sin gamle xbox i innbytte? Hvor mye rabatt fikk du isåfall for den gamle? Jeg byttet inn en ganske så ny elite 120gb og måtte da betale "kun" 999kr for slim. Men da var det et innbytte tilbud de hadde, vet ikke om det gjelder lenger. Han sa jeg ville bare fått rundt 500kr for den hvis det ikke var for det innbytte tilbudet. Og da var alt med, kontroller, headset, 120gb harddisk osv. Da er det nok bedre å selge andre plasser. Skal nok være mulig og få rundt 1000kr for en nyere elite maskin.
waveshaft Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Innbyttedealen var bare foråndsbestilling. Det er ingen inbyttedealer på den nye nå.
ZombieBobie Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Takk for svar - var forøvrig et godt tilbud på dustinhome hvor du får 250gb slim + halo odst + forza for 1989kr. Tror det er en feil, så de solgte kun konsoll for samme pris. Komplett skulle vel ha 2500 for samme pakke.
waveshaft Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Den odst + forza er bundle spill. Hvis dustinhome får samme priser som Gamestop koster den pakka dem under 100 lappen.
Autodidact Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Wow, det var da ekstremt lav innkjøpspris! Mente du tusenlappen?!
waveshaft Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Nå pratet jeg bare om spillene. Det finnes ikke noen spesialpakker med den nye xbox maskinen ennå, så den pakken der kommer nok bundel spillene i eget cover som ikke ligger i xbox esken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå