Gå til innhold

musikksmaken til dere linux brukere/programmere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosa Helikopter får meg alltid i gang med kodinga :)

 

 

har egentlig bare tatt å lasta ned alt jeg har finni av MP3'er hos andre på LAN + noen sanger søss har bestilt, laster inn alle sammen i XMMS, og tar shuffle.... gidder ikke å høre på en spesiell sang....

 

 

 

Blir veldig mye Eric Clapton, Beatles, og sanger fra 1980 og tidligere....

Lenke til kommentar

Nesten bare Metallica egentlig. Og litt Within Temptation. Som en nevnte er relativt rolige Metallica-låter ekstremt gode til å progge til! Liker f.eks. Nothing Else Matters, Fade to Black, Hero of the Day, The Unforgiven og Astronomy veldig godt når jeg må konse.

Lenke til kommentar
Jeg nyter desverre nesten all musikk, så det skal ikke mye til for at jeg bryter meg ut av kodingen og slapper av i sengen med en liksom-giter i hånden  :smile:

Akuratt samme her.... :( Men jeg har - selv om jeg egentlig ikke er noen stor fan av det - hørt på techno/trance når jeg koder i det siste. Bare for å teste..

Jeg er lei av metallica! Er lei av det meste av musikken min. Iallfall til koding.

 

Men det beste er å være våken når du koder..

Lenke til kommentar

Dramatisk: Dimmu Borgir: Fear&Wonder + +

 

Rått, "hardt": D B : Puritana, Blessings Upon The Throne Of Evil, kanskje noen gode, gamle Rammstein-låter?

 

Rolig: Dire Straits, Sultans Of Swing + flere; evt. Celtic Circle, men Enya er fortsatt ikke så bra i mine ører som Howard Shores mesterverker - Lord Of The Rings-musikken. Gleder meg til å høre hans tredje komposisjoner til "Return of The King" :D

 

Rock: Nirvana, Black Sabbath, Metallica

 

Funk/Drum'n'Bass/Electronica -/ Jazz : Pulp Fusion, Hybrid, Peshay, Photec Form & Function, Kyoto Jazz Massive, Nils Petter Molvær, Ella Fitzgerald (?) :smile:

 

Techno/trance/o.l.: Moby, Dj. Tiesto, Oakenford, Lyonage

 

Osv. osv. osv.

 

Finner du noe du liker? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...