Gå til innhold

Hvor ble det av alle aluminium og lyse kabinettene? *frustrert*


Anbefalte innlegg

Har i dag en server cube fra den gang butikken het microplex.

Svart boks som egentlig fungerer greit, men man trenger jo alltid litt forandringer.

 

I og med at datamaskinen står i et hjørne i stua, hadde det vært litt bedre for omgivelsene om kabinettet var i en annen farge en "kullsvart".

 

Trenger plass til vannkjølinga med pumpe, 2x120mm radiator og en kjøleboks for 2 harddisker.

 

I "gamle dager" hadde Microplex inne ca 50/50 av svarte bokser og så aluminiumsfargede fra Lian Li, men det virker det som er slutt.

 

Kikker jeg rundt om på nett, er det heller tvilsome kabinetter fra cdon.com til 350 Nkr og fractal design hvor omtrent bare døra har annen farge enn sort.

 

Så må jeg bare vente noen år til folk liker sølvfargede/ren aluminiumskabinetter igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo faktisk litt artig og da, og langt mindre jobb enn man skulle tro. Nå er ikke jeg noen lakkerer men har lakkert mye i jobbsammenheng opp gjennom åra og det blir svinaktig bra hvis man gjør det grundig. Det ligger en masse filmer om slikt arbeid ute på Youtube også hvis man er i tvil om fremgangsgmåte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...