TaZ Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 (endret) En kamarat fikk seg en ASRock NetTop ION 330HT i dag og koblet den opp på sin 40" LCD tv med HDMI,problemet er at det hakker som F når han scroller på feks. vg.no Maslinen kom med win7 innstalert,prøvde å hente ny skjermdriver fra nvida uten at det ble bedre.. Har prøve alle mulige oppløsninger..samme problemet Skal vel ikke være så dårlig? Endret 5. august 2010 av taz
Tj-nome Skrevet 5. august 2010 Skrevet 5. august 2010 Er den tilfeldigvis på strømsparing modus? Har opplevd at Windows 7 setter ofte mini-itx hovedkort i Power Saving. Ellers kanskje prøvd med en annen nettleser?
TaZ Skrevet 6. august 2010 Forfatter Skrevet 6. august 2010 (endret) Hvor ser jeg om den er i strømsparings modus? Er samme problemet i IE og Firefox.. Prøvde å overklokke cpu\gpu og uten at det ble noe bedre.. Kan nevne at jeg satte en 80GB Intel SSD i den i tillegg,og speilet den andre disken over på den,det som skjedde etter at jeg satt inn ssden var av viften begynte å gå på fullt etterpå så jeg måtte inn i bios å sette den til silentmode.Før jeg satte i SSDen så gikk vifta på lav hastighet. Endret 6. august 2010 av taz
Tj-nome Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 Du kan sjå over strøm innstillinger på: Control Panel\All Control Panel Items\Power Options
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå