Qwseyvnd Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Combat Flight Simulator 2 Error Lhr Computer hat nicht genügend Festplatten-Speicherplatz um Combat Flight Simulator auszuführen. Combat FLight Simulator wird jetxt beendet. HWDOCTOR [root@localhost HWDOCTOR]# wine Setup.exe fixme:ole:CoTreatAsClass ({8c3c1b17-e59d-11d2-b40b-00a024b9dddd},{22d84ec7-e201-4432-b3ed-a9dca3604594}) err:win:WIN_FindWndPtr window 20026 belongs to other process err:file:DeleteFileA Empty path passed fixme:ole:CoCreateInstance no classfactory created for CLSID {91814ec0-b5f0-11d2-80b9-00104b1f6cea}, hres is 0x80070057 err:win:WIN_FindWndPtr window 20027 belongs to other process err:win:WIN_FindWndPtr window 20027 belongs to other process Racer (Windows) [root@localhost HWDOCTOR]# cd /mnt/hda5/Racer [root@localhost Racer]# wine racer.exe cwd=D:Racer --- session separator --- colorbits: 24, depth 24, stencil 8 Format 1 ** Warning: Pixel format (1) is of unknown type; may be slow (software rendering)! qnInit() WinSock opened QNAddress::GetByName(localhost.localdomain)='localhost.localdomain' local host: 'localhost.localdomain'/127.0.0.1 RTime:Reset() ** Warning: QImage ctor: can't load 'data/images/skidmark.bmp' QNAddress::GetByName(localhost)='localhost.localdomain' fixme:winsock:WS_bind Setting WS_SO_REUSEADDR on socket before we binding it QNAddress::GetByName(localhost)='localhost.localdomain' RAudio ctor RAudio:Load(); enable=1 FMOD initializing ** Error: Can't init FMOD: Error initializing output device. err:win:WIN_FindWndPtr window 20027 belongs to other process err:win:WIN_FindWndPtr window 20027 belongs to other process [root@localhost gta3]# wine gta3.exe err:win32:_EnterSysLevel (0x407f4054, level 2): Holding 0x408a5aec, level 3. Expect deadlock! fixme:system:SystemParametersInfoA Unknown action: 8193 err:file:GetOverlappedResult lpOverlapped->hEvent was null Har nesten klart å få Wine til å fungere. Hjelp meg litt mer så er jeg kanskje i målen!!!!!!!!!!!!
xeon Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 mmm mm, ja klart det.. mm ja.. klart det.. sånn bør det gjøres ja.. mmm m.. helt enig..
Kaare Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Combat flightsimulator er ikke støttet enda, så vidt jeg veit. GTA3 derimot burde fungere. Det du burde gjøre er å melde deg inn i transgaming. Da vil du få winex med no eksta dill + du slipper selfølgelig å bruke cvs, som kan muligens gjøre så du slipper de problemene du har nå. Det kan være verdt 50kr mnd??? __Og du støtter og en god sak__ Har nettopp gjort det samme, nå kjører jeg vicecity, sof2 og cs som om det var i windows. Jeg skal teste flere spill i morgen
me Skrevet 21. juni 2003 Skrevet 21. juni 2003 ja, transgaming er fantastiske! har vært medlem en stund nå, og winex fungerer veldig bra. www.transgaming.com tips: ikke kjør wine som root du har kanskje lyst til å sjekke ut Wine app dben: http://appdb.winehq.com/ lykke til
Qwseyvnd Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Jeg gidder ikke å betale, men jeg mistenker nvidia-driver virker ikke korrekt, fordi sjekket i skript-filen der driver ikke helt bra...forstår ikke helt README-filen som nvidia laget, dere må hjelpe meg videre, så er jeg kanskje i mål...
Qwseyvnd Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Skrevet 21. juni 2003 Er noe fra Bergen som kan hjelpe meg dette?
tivolieselet Skrevet 22. juni 2003 Skrevet 22. juni 2003 Jeg gidder ikke å betale, men jeg mistenker nvidia-driver virker ikke korrekt, fordi sjekket i skript-filen der driver ikke helt bra...forstår ikke helt README-filen som nvidia laget, dere må hjelpe meg videre, så er jeg kanskje i mål... vi har da hjelpt deg i mange andre poster som er akurat de samme problemene, men du gidder da ikke å gjøre det som du har blitt anbefalt. det er å downe den nyeste wineX rpm filen ifra sf.
Qwseyvnd Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Skrevet 22. juni 2003 Jaja, jeg forstår...men sjekket 3d akslerasjon er på eller av, den var av...X Skjerm sjekket jeg i Avansert sektoren....mulig derfor WINEX klarer ikke å kjøre engang...testet en annen program som ikke krever OpenGL og DirectX 8 funket bra...da må det være Nvidia-driver som ikke funker korrekt.
iv3rs Skrevet 23. juni 2003 Skrevet 23. juni 2003 Kan Qwseyvnd lese ? I så fall finnes det manualer for dette, ikke et forum.
Toas Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 jeg orke ikke å har WinX for bare problem og kan ikke spill!
Klette Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 jeg orke ikke å har WinX for bare problem og kan ikke spill!
Thomas :-) Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 kaste gammel linux laste på ny internett tror blir bra eller laste ny WineX :-? du har red hat 8 :wink: jeg har cd red hat 9 8)
kyrsjo Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Er ganske ny på linux... Hvordan laster jeg ned WineX på CVS?
GNUfan Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Er ganske ny på linux... Hvordan laster jeg ned WineX på CVS? Det står på hjemmesida deres: TransGaming
jokki Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 for de som ikke viste inkludert meg intil 1 min siden så finnes det et GUI til winex. GUI-et finner du på denne siden kan sikkert være nyttig for de som ikke har helt roen på linux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå