Gå til innhold

Problem Winex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Combat Flight Simulator 2

Error

Lhr Computer hat nicht genügend Festplatten-Speicherplatz um Combat Flight Simulator auszuführen. Combat FLight Simulator wird jetxt beendet.

HWDOCTOR

[root@localhost HWDOCTOR]# wine Setup.exe

fixme:ole:CoTreatAsClass ({8c3c1b17-e59d-11d2-b40b-00a024b9dddd},{22d84ec7-e201-4432-b3ed-a9dca3604594})

err:win:WIN_FindWndPtr window 20026 belongs to other process

err:file:DeleteFileA Empty path passed

fixme:ole:CoCreateInstance no classfactory created for CLSID {91814ec0-b5f0-11d2-80b9-00104b1f6cea}, hres is 0x80070057

err:win:WIN_FindWndPtr window 20027 belongs to other process

Racer (Windows)

[root@localhost HWDOCTOR]# cd /mnt/hda5/Racer

[root@localhost Racer]# wine racer.exe

cwd=D:Racer

--- session separator ---

colorbits: 24, depth 24, stencil 8

Format 1

** Warning: Pixel format (1) is of unknown type; may be slow (software rendering)!

qnInit()

WinSock opened

QNAddress::GetByName(localhost.localdomain)='localhost.localdomain'

local host: 'localhost.localdomain'/127.0.0.1

RTime:Reset()

** Warning: QImage ctor: can't load 'data/images/skidmark.bmp'

QNAddress::GetByName(localhost)='localhost.localdomain'

fixme:winsock:WS_bind Setting WS_SO_REUSEADDR on socket before we binding it

QNAddress::GetByName(localhost)='localhost.localdomain'

RAudio ctor

RAudio:Load(); enable=1

FMOD initializing

** Error: Can't init FMOD: Error initializing output device.

[root@localhost gta3]# wine gta3.exe

err:win32:_EnterSysLevel (0x407f4054, level 2): Holding 0x408a5aec, level 3. Expect deadlock!

fixme:system:SystemParametersInfoA Unknown action: 8193

err:file:GetOverlappedResult lpOverlapped->hEvent was null

Har nesten klart å få Wine til å fungere. Hjelp meg litt mer så er jeg kanskje i målen!!!!!!!!!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Combat flightsimulator er ikke støttet enda, så vidt jeg veit.

GTA3 derimot burde fungere.

Det du burde gjøre er å melde deg inn i transgaming. Da vil du få winex med no eksta dill + du slipper selfølgelig å bruke cvs, som kan muligens gjøre så du slipper de problemene du har nå. Det kan være verdt 50kr mnd??? __Og du støtter og en god sak__

Har nettopp gjort det samme, nå kjører jeg vicecity, sof2 og cs som om det var i windows. Jeg skal teste flere spill i morgen :D

Skrevet

Jeg gidder ikke å betale, men jeg mistenker nvidia-driver virker ikke korrekt, fordi sjekket i skript-filen der driver ikke helt bra...forstår ikke helt README-filen som nvidia laget, dere må hjelpe meg videre, så er jeg kanskje i mål... :D

Skrevet
Jeg gidder ikke å betale, men jeg mistenker nvidia-driver virker ikke korrekt, fordi sjekket i skript-filen der driver ikke helt bra...forstår ikke helt README-filen som nvidia laget, dere må hjelpe meg videre, så er jeg kanskje i mål... :D

vi har da hjelpt deg i mange andre poster som er akurat de samme problemene, men du gidder da ikke å gjøre det som du har blitt anbefalt. det er å downe den nyeste wineX rpm filen ifra sf.

Skrevet

Jaja, jeg forstår...men sjekket 3d akslerasjon er på eller av, den var av...X Skjerm sjekket jeg i Avansert sektoren....mulig derfor WINEX klarer ikke å kjøre engang...testet en annen program som ikke krever OpenGL og DirectX 8 funket bra...da må det være Nvidia-driver som ikke funker korrekt.

Skrevet

for de som ikke viste inkludert meg intil 1 min siden så finnes det et GUI til winex.

GUI-et finner du på denne siden

kan sikkert være nyttig for de som ikke har helt roen på linux

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...