Gå til innhold

Hotell anbefalinger i Dubai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har du et budsjett du må forholde deg til? ;-)

 

Jeg bodde på Dusit Thani ikke langt fra Dubai Mall og Burj Khalifa ifjor - her er mitt reisebrev http://gardkarlsen.com/Dubai_UAE_trip_report.htm og der vil du også finne info om hvordan vi booket hotellet.

 

 

Takk for tipset.

 

Det skal jeg sjekke mer ut.

 

Budsjett, både ja og nei, det er ikke aktuelt å bruke flerfoldige tusner på overnatting, men en skal da tross alt unne seg noe luksus.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg var innom Atlantis og det så ut til å være et flott hotell med en utrolig lobby...et gigantisk akvarium med til og med en hvalhai svømmende rundt! Men jeg er ikke helt sikker på om jeg ville bodd der...det er et godt stykke inn til byen fra hotellet. Og første inntrykket av klientellet var at det var en del nyrike russere som spradet rundt der ;-)

Lenke til kommentar

Når monorailen for palmen blir forlenget til nærmeste metrostasjon blir det mye lettere å komme seg derifra. Spørs hvor lang tid det vil ta nå. Fløy forresten over palmen igjen igår, imponerende syn.

 

Hvor egentlig byen eller sentrum er vet jeg egentlig ikke. Da jeg dro dit booket jeg hotell midt på Deiraen som jeg trodde var sentrum, men etter å ha gått litt rundt i området var det ikke mye likt det man kaller bysentrum. Engang jeg skulle tilbake dit ba jeg drosjen kjøre til sentrum for å se hvor jeg endte. Jeg endte opp på shoppingsenteret "City Center". :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...