Gå til innhold

Kamptråd - Brann vs Molde


Step_up

Anbefalte innlegg

01.08 20:00 Brann – Molde FK Tippeliga TV 2

 

Tabellen

 

Brann er på tolvte, Molde er på trettende. Brann er i storform og har en fin streak som lyder:V-V-U-U-V, og med Korcsmar og Kalvenes klar til andre halvdel av sesongen, så er det ingenting som tyder på at den skal slutte med det første. :D Sky is the limit for den andre halvdelen denne sesongen :thumbup:

 

Sannsynlig lagoppstilling(4-2-3-1):Håkon Opdal – Birkir Sævarsson, Yaw Amankwah, Rodolph Austin, Hassan El Fakiri – Jan Gunnar Solli, Erik Mjelde – Diego Guastavino, Petter Vaagan Moen, Erik Huseklepp –Eirik Bakke

 

nå hadde jeg lagd en tråd med ett langt åpningsinnlegg som etterlyser aktivitet. siden siden klikket (diskusjon.no sin feil)da jeg skulle skrive det, så tar jeg det her. Vi må faen meg se til å skjerpe oss. Er jo knapt aktivitet inne her. tenk så priviligert vi er som har ett eget forum...

 

For å få opp trafikken litt så kan jeg linke til litt fakta, historikk og tall:

 

før kampen

 

men det hjalp visst ikke :nei:

 

vi trenger bare 32 poeng til så tar vi medalje i følge historien fra i fjor. ikke umulig å vinne nesten alle de resterende kampene med det spillet vi har vist den andre halvdelen av sesongen ;) ...Men skal ikke se bort fra at historien endrer seg og at man derfor ikke trenger så mange poeng...

 

 

## fire etterfølgende poster slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom igjen Brann!!! Fortsette storspillet :thumbup: !

 

Men i Helvete Moen. trenger ikke å overdrive med kortene...

 

Hoseth:IDIOT! :mad: MEN I HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Hvor faen er kortet?!?!?!?!?!?! :nei: Dette stinker korrupsjon!

 

 

## to etterfølgende poster slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

jeg synes det ihvertfall er rart du mener det siden Bakke har vist seg å være det oppspillspunktet vi har savnet og skaper mange sjanser nettopp ved å vinne disse duellene.

 

vær så snill og la PVM skyte istedenfor det tullet der!

 

Helvete Opdal!!!Kutt ut med tullet! :mad:

 

FY FAEN! FRISPARK OG KORT!!!

 

og nå blir det 45 sekunders oppsummering eller mindre av første omgang :roll:

 

 

 

## fem etterfølgende poster slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

MEN I HELVETE!!!!!!!Hva med situasjonene i første omgang da??? MANGE SITUASJONER Moldespillerne skulle hatt gult kort i! Dette er tragisk! Kortet på Andreasson kommer a little to late mtp alle anledningene du kunne gitt Molde gult Moen!

 

Gult på Johannson dommer! like stygg den som våre spillere har fått kort for!

 

Kort på Fall! :nei:

 

flere etterslengere du ikke har gitt kort på Moen, mens du har gitt Brann flere kort for lignende situasjoner. likhet for loven takk!

 

 

## tre etterfølgende poster slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Ikke la de skyte så fritt da! Langli:Historien har ikke en dritt å si. når skal kommentatorer skjønne det at det kun er dagens form som utgjør en betydning. Dytt fra Forren Moen!

 

HELVETE! Hvor er markeringen?!?!?!Der ser dere hvorfor Austin ikke er stopper! :nei:

 

Ikke gi bort ballen hele tiden. Helvete!

 

Brann:Dette skal vi vinne for faen...

 

FØRSTE omgang MOEN! latterlig å gi Amankwah kort der!

 

Frispark til Huseklepp! Helvete!

 

FAEN!

 

## trippelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Regner med tråden er lite brukt fordi de fleste som holder med Brann ligger på Haukeland med hjertefeil etter å ha sett Oppdal i felten. Typisk Brann å være det beste laget uten å være god nok. Austin var etter min mening klart dagens mann, bare synd det skranglet sånn i angrep...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...