Gå til innhold

Cdr(brente) funker ikke på min Xbox...


sxxxe83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om man skal bytte større disk, noen som veit om det er samme filsystem (fat 32, ntsc) må vel også partisjoneres og formateres da...

 

Filsystemet er et forbedret fat32 filsystem, såkalt fatX.

 

 

Hvor forbedret det er vet jeg ingenting om, men det takler bare filnavn opp til 42 tegn (noe som er litt slitsomt med emulatorspill).

Lenke til kommentar

Det kommer ann på åssen dvd-rom du har i xbox'en din. Samsung skal fungere med det meste (gjør i alle fall det hos meg), mens Phillips og Thomson sliter med cd-r. Om de har begynt med noen nye i det siste vet jeg ikke, men det er jo en mulighet. Som andre sier her er det egentlig ikke så farlig siden nett er det som er morro.

Lenke til kommentar

Emulatorer og andre apps må du legge inn på Xbox hd`en. (Via ftp, eller via dvd-rom`en hvis du har boxxplorer) Spill kan du kjøre rett fra cdrw og dvdrw plater, eller du kan legge de inn på disken. Du kan brenne divx på ei cdrw plate og spille den av med xbox media player (eller hva det nå heter...)

 

www.xbox-scene.com <-- Der finner du masse tutorials, programmer og andre nyttige ting.

Lenke til kommentar
EvolutionX chip, spiller alt av dvd og backup spill og sånt, men vanlig cdr klarer den ikke.. Er ikke det litt uvanlig da?? en ny xbox som IKKE er chippet spiller vel vanlig brente audio cd`r..??

spørs hvilken dvdleser du har på xboxen din! som sagt, de aller fleste leser ikke cdr.

 

er jo mulig å streame divx filmer direkte fra pc da. da slipper du å kjøpe ny hd for så å overføre filmer til xboxen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...