Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pappas nye kjæreste går meg på nervene!


Gjest AwsomeDaniel

Anbefalte innlegg

Gjest AwsomeDaniel

Hei. Tittelen sier det meste. Hun gjør meg helt sprø. Jeg er hos dem annen vær helg. Vi prater nesten ikke til værandre engang. Det er bare hei og hade. Og vis jeg gjør noe som ikke hun er vant til klikker hun helt. Er det noe jeg kan gjøre til å bli venner med henne føler å bli kvitt henne. Har brøvd å være grei og det er jeg men hun bruker en vær situfasjon for å kjeffte på meg. Er 14 år og hun... Født en gang i steinalderen en gang :) (46)

Takker for hjelp. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe som heter prøvd, men PRØVE. Du kan jo fortsette med å prøve å være grei? Men hva slags ting er det du gjør som hun ikke er vant til da? Om det er ekstreme hormonelle utbrudd og "herregud du er teit" blikk forstår jeg henne jævla godt. Iallefall, snakk med faren din om det om hun er så irriterende som du vil ha det til. Prøv å gi henne en liten sjangse, men om hun ikke tar den så får du bare styre deg. :p

Lenke til kommentar

Hun er oppvokst i en veldig desiplinert familie. det er ikke akkurat jeg. De har fått et barn som nå er 7. Hun synes ikke at jeg "passer" inn der. Hun ble sint da jeg lånte en cd-cover i papppair (selges for 1 kr stk)som la og slang på rommet. Vi er ofte mye ute i hagen og jobber. jeg jobber da gratis men hun klager på alt jeg gjør. Jeg skal jo ikke bli gartner. :) uant sett hva som skjer med lillesøstera mi så får jeg alltid skylda for det. uant sett om jeg ikke er på samme rommet engang. Pappa har sagt at vis det ikke hadde vært for at lillesøstera mi er så liten hadde han flyttet ut for lengst. :) Har pratet med både henne og pappa men det blir aldri bedre. :( jeg vil bort til pappaen min, men det er ikke alltid like øy når du alltid får kjeft for alt. Jeg får heller ikke lov til å se på tv når hun er hjemme eller være på nettet deres. hun har tatt over alt. Jeg føler meg bare som en slave. er det ingen ting jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Snakk med faren din, og fortell hva du syntes :) Eventuelt få han til å velge mellom deg og henne :)

 

Han burde absolutt snakke med faren, men funker veldig dårlig å skulle få han til å velge mellom de to.

 

Tviler på at faren ville ha tatt han alvorlig, og det lager bare enda dårligere stemning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...