Gå til innhold

Trenger BIOS-oppdatring til Compaq-pc!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat formatert en pc, en stasjonær Compaq presario CQ5145SC. Så skal jeg installere driverne til skjermkortet nVidia GT 220, noe som gikk smertefritt. Når jeg nå slår på pcen får jeg melding om at jeg må oppdatere BIOS for at driverne skal fungere? Se bildet under:

 

692102.jpeg

 

Noen som kan hjelpe meg å finne en oppdatering? Jeg har ikke funnet noe på hp sin side når jeg skrev inn produktnummeret. Fant alle andre drivere, men ikke til bios :/

 

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=3988162&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us

 

 

Velg OS og så voilà

 

Utrolig hva man kommer over med google....

 

Kan ikke se det er noen oppdatering til bios der, men... :p Har vært der før. Eller er det bare jeg som er blind?

 

EDIT: Valgte vista som oerativsystem, og da kom oppdatering til bios opp. Skal jeg prøve den da? Det står i beskrivelsen at den skulle forbedre kompitabilitet med G210-kortene. Kankje det hjelper for dette også?

 

EDIT2: Det fungerer ikke å oppdatere med biosoppdateringen for vista. Vil det si at Windows 7 ikke skal fungere på den? Litt rart da det fungerer på langt eldre pcer. Denne er jo ikke gammel.

Endret av snurre-sprett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...