Gå til innhold

Kodak Ektra 12-Ef - Hva er det?


Anbefalte innlegg

Jessda. Min kjære bror har kjøpte seg ett gammelt hus for noen dager siden. I dag fikk jeg lov til å rane til meg det som var igjen. Jeg fikk med meg noen fantastiske kopper fra 60-tallet (med hjerter) og et helt sett med mugger dekorert av mongolske krigere.

 

Uansett. Dette er bare en digresjon. Blant alt rasket fant jeg et vertikalt kamera som ser ut som et brillettui. Ved første øyekast trodd jeg det var en blitz, men fant ingen hot-shoe inngang. Etter å ha subtilt banket det i bordet, gikk en skyver av, og jeg innså at jeg hadde et rimelig bissart kamera i hånden.

 

Problemet er som følgende: Hva faen er det for noe? Filmen det krever ser ut til å være knøttliten, og informasjonen jeg finner på verdensveven fører meg til flere 404 sider enn en gjennomsnittelig session på 4-chan.

 

Noen gamle travere eller kameraautister med et vennlig sinn som kan opplyse meg om hva jeg har i hendene? Eksrement, gull eller kuriositet?

 

Takker for alle svar :)

 

Edit: Kan forøvrig legge til at dette er den eneste linken jeg fant som ikke var preget av dødens tre siffer: Kodak Ektra 12-EF uten 404

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...