Gå til innhold

har cheatet. Lurer på om jeg kan bli bannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og en kamerat skulle teste ut noe på CSS på hans egen server. Serverern var uten VAC pga at han var bannet tidligere. For å prøve dette måtte vi bruke cheats. Vi cheatet en stund sammen før jeg gikk ut. Da jeg kom tilbake noen timer snere og skulle spille starte jeg opp Team Fortress 2, og da jeg kom innpå spillet kunne jeg se en grønn/rød siluett rundt noen, men ikke alle. Jeg lurer på om dette kan være pga cheaten?

Da jeg så dette var jeg rask og disconnecta før det hadde gått 5 minnut.

Det jeg lurer på nå er om det er noen fare for at jeg blir VAC bannet? :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du blir VAC banned vil du merke det. VAC tar cheatere gjerne etter 1-2 uker, så de ikke vet hvilken cheat som ble brukt / hva som gjorde det så det blir vanskeligere å utvikle.

Skrevet

Hei!

Jeg og en kamerat skulle teste ut noe på CSS på hans egen server. Serverern var uten VAC pga at han var bannet tidligere. For å prøve dette måtte vi bruke cheats. Vi cheatet en stund sammen før jeg gikk ut. Da jeg kom tilbake noen timer snere og skulle spille starte jeg opp Team Fortress 2, og da jeg kom innpå spillet kunne jeg se en grønn/rød siluett rundt noen, men ikke alle. Jeg lurer på om dette kan være pga cheaten?

Da jeg så dette var jeg rask og disconnecta før det hadde gått 5 minnut.

Det jeg lurer på nå er om det er noen fare for at jeg blir VAC bannet? :blush:

Du kan fortelle vennen din om et programm som heter VAC Chaos, som lar bannede spiller spille på vac secured servere, viss du spilte på en server uten vac og cheatet har du ingenting og frykte. Selv ble jeg bannet fra mw2 pga jeg brukte console unlocker. men kan fortsatt spille med vac chaos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...