Callisto Star Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Tenkte å koble Macbookenen til PC-skjermen min. Kan jeg da feks ha den "vanlige skjermen" altså browsern og msn osv på Mac-skjermen, og dra spillvinduer til den andre skjermen? Også er jeg ikke sikker på hva slags kabel jeg skal kjøpe. http://www.eplehuset.no/produkt/1035_bandridge-dvi-d-til-hdmi-monitor-kabel-20m.aspx Er den der sånn at jeg skal putte den i det tredje hullet hvis man teller fra toppen(der hvor strømmen går)? Og hva er HDMI? Skjermen min er en widescreen dell som er ca 4 år gammel.
Runar Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Før vi forteller deg hvilken kabel/overgang du skal kjøpe, må du fortelle oss hvilken MacBook-modell du har og hva slags kabel du har tenkt til å benytte (VGA, DVI og HDMI er de vanligste). For å svare på det første spørsmålet ditt: Jada, det er fint mulig, og svært enkelt!
Callisto Star Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 Før vi forteller deg hvilken kabel/overgang du skal kjøpe, må du fortelle oss hvilken MacBook-modell du har og hva slags kabel du har tenkt til å benytte (VGA, DVI og HDMI er de vanligste). For å svare på det første spørsmålet ditt: Jada, det er fint mulig, og svært enkelt! Det er en Macbook pro 15 tommer. Vet ikke hva slags kabel jeg har tenkt til å bruke, men trenger ikke noe heavy HD greier siden skjermen ikke er noe spessielt. Men jeg så for meg et sånt adapter som jeg putter i Macen, som kan kobles med PC-kabelen.
Runar Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 Hvis skjermen din støtter VGA (noe de aller fleste skjermer gjør), kan du bruke et Mini DisplayPort til VGA-adapter. Jeg regner med du har en av de nyere MacBook Proene i aluminium?
Callisto Star Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Skrevet 24. juli 2010 Ja, den er i aluminium, ser ut som at den skal passe, takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå