Gå til innhold

Hardware.no,sirup-laster ikke alltid, bare meg?


Anbefalte innlegg

Sett meg lei og må bare sjekke om det bare er meg som opplever det slik her på hardware.no:

 

Alt for ofte for min del går det i sirup her på "hardware.no", selve hovudsiden kan komme opp heilt fint men klikke inn på en artikkel og det kan gå 20-30 sek før siden lastes, diskusjon.no(forumet) er det normalt sett enda verre, her kan hele forumet være nede for min del menst hovudsiden fungerer, utenom det er det alt for ofte at forumet laster i sirup i tide og utide.

Prisguiden.no er enda verre!, her lastes det treigt meget ofte, har gitt opp å bruke prisguiden, utenom treighet er den jo helt håpløs å bruke for tiden.

 

Er det bare meg som opplever det slik?

 

(Bruker firefox)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

heilt fint men klikke inn på en artikkel og det kan gå 20-30 sek før siden lastes, diskusjon.no(forumet) er det normalt sett enda verre, her kan hele forumet være nede for min del menst hovudsiden fungerer, utenom det er det alt for ofte at forumet laster i sirup i tide og utide.

Prisguiden.no er enda verre!

 

Heisann!

 

Er det noen spesielle tider på døgnet du opplever dette? Jeg opplever det ikke så ille som du beskriver nemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...